Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Продуктивни тренировки от Антъни Дитайло (1970) – Втора част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 11 ное. 20 от Александър Георгиев

Продължение от Първа част...

TРЕНИРОВКА ЗА СИЛА И РАЗМЕР

Понеделник/Четвъртък

1) Bдигане от лег: серии от 10, 7, 3 повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

2) Преса в силова рамка: серии от 10, 7, 3 повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

3) Cгъване [понякога го замествах с гребане]: серии от 10, 7, 3, повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

Вторник/Петък

1) Вдигане от наклон: серии от 10, 7, 3 повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

2) Вдигане зад врат: серии от 10, 7, 3 повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

3) Флайс: серии от 10, 7, 3 повторения и опит за сингъл с максимална тежест.

Аз не включвах никаква работа за бедра или гръб по това време, защото исках да видя колко здрави мускули мога да прибавя на горната част от тялото, без да използвам клякане и тяга – който са необходими. Аз достигна до 117 кг. и увеличих мойте постижения:

Bдигане от лег: от 82 на 140 кг x 2 повторения

Преса в силова рамка: от 72 на 136 кг x 2 повторения

Cгъване: от 57 на 100 кг.

Вдигане от наклон: от 86 на 136 кг. x 1

Вдигане зад врат: от 50 на 100 кг. x 1

Гребане от наклон: от 68 на 147 кг. x 1

Типа диета, която следвах през това време: Ядях всякакви протеинови храни, а също пиех микс от пълномаслено мляко с разбити яйца. През този период не приемах никакви добавки и витамини. Ядях сладолед, пресни плодови и зеленчуци. Накратко - нямах диетични ограничения, а се опитвах да увелича сила и размер.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една статия от Кристофър Слоан, който ни предлага една интересна тренировка. Това е една проста програма, която наистина... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов