Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Продуктивни тренировки от Антъни Дитайло (1970) – Трета част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 14 ное. 20 от Александър Георгиев

Продължение от Втора част...

Tази трета програма е другата ефективна „Сваляща тренировка” подобна на първата, която описах. Използвах тази прогрома, след като достигнах голямо тегло и реших да го намаля, като запазя доколкото е възможно мойте мускулни размери. Използвайки тази тренировка и диета - аз свалих 18 кг., като запазих големия гръден кош и ръце, без да загубя много от придобитата сила.

№3 - TРЕНИРОВКА ЗА СВАЛЯНЕ, КАТО ЗАДЪРЖАТЕ МУСКУЛНИ РАЗМЕРИ

Понеделник/Четвъртък

1) Bдигане от лег: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

2) Гребане: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

3) Вдигане зад врат: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

Вторник/Петък

1) Вдигане от наклон: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

2) Сгъване: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

3) Преса в силова рамка: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

Диетата която спазвах: Ядях само месо, яйца, сирене, риба и пилешко. Пиех само една чаша плодов сок на ден. Приемах таблетки с витамини и минерали, както и 60 грама протеин с желатин всеки ден.

В почивните дни правех 500 повторения за коремните мускули. Не хапвах абсолютно никакви въглехидрати и мазнини. В края на този експеримент имах следните размери:

Ръст: 168 см.

Тегло: от 117 намалено до 99 кг.

Гръден кош: 133 см.

Ръка: 47 см.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още