Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Продуктивни тренировки от Антъни Дитайло (1970) – Трета част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 14 ное. 20 от Александър Георгиев

Продължение от Втора част...

Tази трета програма е другата ефективна „Сваляща тренировка” подобна на първата, която описах. Използвах тази прогрома, след като достигнах голямо тегло и реших да го намаля, като запазя доколкото е възможно мойте мускулни размери. Използвайки тази тренировка и диета - аз свалих 18 кг., като запазих големия гръден кош и ръце, без да загубя много от придобитата сила.

№3 - TРЕНИРОВКА ЗА СВАЛЯНЕ, КАТО ЗАДЪРЖАТЕ МУСКУЛНИ РАЗМЕРИ

Понеделник/Четвъртък

1) Bдигане от лег: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

2) Гребане: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

3) Вдигане зад врат: 5 х 3-5 повторения, с максималната възможна тежест.

Вторник/Петък

1) Вдигане от наклон: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

2) Сгъване: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

3) Преса в силова рамка: 5 х 3-5 повторения с максималната възможна тежест.

Диетата която спазвах: Ядях само месо, яйца, сирене, риба и пилешко. Пиех само една чаша плодов сок на ден. Приемах таблетки с витамини и минерали, както и 60 грама протеин с желатин всеки ден.

В почивните дни правех 500 повторения за коремните мускули. Не хапвах абсолютно никакви въглехидрати и мазнини. В края на този експеримент имах следните размери:

Ръст: 168 см.

Тегло: от 117 намалено до 99 кг.

Гръден кош: 133 см.

Ръка: 47 см.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една статия от Кристофър Слоан, който ни предлага една интересна тренировка. Това е една проста програма, която наистина... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов