тренирай

Тренировъчната програма на Боер Ко за М-р Тийн Америка 1966

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 07 окт. 20 от Александър Георгиев

Боер Ко е роден на 18 август в Лейк Чарс, щата Луизиана. Едва 13 годишен попада на едно от бодибилдинг списанията на Уайдър и открива своята страст. Макар да тренира в семейния гараж с ограничено оборудване, на 16 се явява на първото си състезание. Въпреки, че не го печели младия Боер се класира сред финалистите. Това е достатъчно да запали искрата към състезателния бодибилдинг.

Шест месеца по-късно се явява на второто си състезание и го печели! Така се ражда една легендарна бодибилдинг кариера продължила почти 40 години. Боер Ко става известен с невероятните си ръце, но джентълменското му поведение го прави легенда и уважаван от всеки.

Нека сега да видим и програмата на Боер Ко, по която е тренирал за М-р Тийн Америка, състезание което печели през 1966 година.

Понеделник - Четвъртък / Гърди, Рамена, Трицепси /

  1. Бенч - преси - 4х6-8
  2. Полу-лег с щанга - 4х6-8
  3. Кофички - 4х8-10
  4. Раменни преси зад врат - 4х6-8
  5. Раменни преси на машина - 4х8-10
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х8-10
  7. Разгъване на скрпец - 4х8-10
  8. Френско разгъване от лег - 4х8-10
  9. Френско разгъване с обратен хват - 4х8-10

Вторник - Петък / Бедра, Гръб, Бицепси /

  1. Клек с щанга - 4х6-8
  2. Лег - преси - 4х8-10
  3. Разгъване на краката - 4х8-10
  4. Набиране зад врат - 4х8-10
  5. Набиране пред гърди - 4х8-10
  6. Придърпване на горен скрипец - 4х8-10
  7. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8-10
  8. Скотово сгъване - 4х8-10
  9. Сгъване с щанга - 4х8-10

Сряда - Събота / Трапец, Задни Бедра, кръст, предмишници /

  1. Вертолет - 4х6-8
  2. Повдигане раменете с щанга - 4х8-10
  3. Повдигане раменете с дъмбели - 4х8-10
  4. Мъртва тяга с прави крака - 4х8-10
  5. Хиперекстензии - 4х10-12
  6. Предмишници - 10х20

*След всяка тренировка тренира прасци или корем с 2 упражнения, като ги редува.

Боер Ко
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.