Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировъчната програма на Боер Ко за М-р Тийн Америка 1966

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 07 окт. 20 от Александър Георгиев

Боер Ко е роден на 18 август в Лейк Чарс, щата Луизиана. Едва 13 годишен попада на едно от бодибилдинг списанията на Уайдър и открива своята страст. Макар да тренира в семейния гараж с ограничено оборудване, на 16 се явява на първото си състезание. Въпреки, че не го печели младия Боер се класира сред финалистите. Това е достатъчно да запали искрата към състезателния бодибилдинг.

Шест месеца по-късно се явява на второто си състезание и го печели! Така се ражда една легендарна бодибилдинг кариера продължила почти 40 години. Боер Ко става известен с невероятните си ръце, но джентълменското му поведение го прави легенда и уважаван от всеки.

Нека сега да видим и програмата на Боер Ко, по която е тренирал за М-р Тийн Америка, състезание което печели през 1966 година.

Понеделник - Четвъртък / Гърди, Рамена, Трицепси /

  1. Бенч - преси - 4х6-8
  2. Полу-лег с щанга - 4х6-8
  3. Кофички - 4х8-10
  4. Раменни преси зад врат - 4х6-8
  5. Раменни преси на машина - 4х8-10
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х8-10
  7. Разгъване на скрпец - 4х8-10
  8. Френско разгъване от лег - 4х8-10
  9. Френско разгъване с обратен хват - 4х8-10

Вторник - Петък / Бедра, Гръб, Бицепси /

  1. Клек с щанга - 4х6-8
  2. Лег - преси - 4х8-10
  3. Разгъване на краката - 4х8-10
  4. Набиране зад врат - 4х8-10
  5. Набиране пред гърди - 4х8-10
  6. Придърпване на горен скрипец - 4х8-10
  7. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8-10
  8. Скотово сгъване - 4х8-10
  9. Сгъване с щанга - 4х8-10

Сряда - Събота / Трапец, Задни Бедра, кръст, предмишници /

  1. Вертолет - 4х6-8
  2. Повдигане раменете с щанга - 4х8-10
  3. Повдигане раменете с дъмбели - 4х8-10
  4. Мъртва тяга с прави крака - 4х8-10
  5. Хиперекстензии - 4х10-12
  6. Предмишници - 10х20

*След всяка тренировка тренира прасци или корем с 2 упражнения, като ги редува.

Боер Ко
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още