Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Том Сансон - Мистър Америка 1958

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 окт. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя един от най-добрите билдери през 50-те и 60-те години на миналия век. Неговото име е Том Сансон.

Том Сансон е роден през 1935 година в Ню Йорк. От малък се занимава със спорт и става звезда в гимназиалния бейзбол. Успоредно с това вдига тежести, но не е много запален. Въпреки несеризните тренировки в залата, се явява на първото си състезание - Националното Колежанско първенство през 1954 година. Учудващо за него печели първо място. Първо състезание и първа победа, а е едва 19 годишен.

Тази победа измества фокуса на Сансон към състезателния бодибилдинг. Бейзбола минава на заден план и целта е Мистър Америка. След четири години усърди тренировки, заветната цел е постигната. Том Сансон става Мистър Америка 1958 година.

В следващите пет години Сансон е далеч от състезанията. Отдава се на работата си като управител на верига фитнес зали. Но шило в торба не стои. Бившият му тренировъчен партньор и много добър приятел Джо Абенда, става Мистър Америка 1962 година и предизвиква Сансон да се върне. Е, историята показва, че Том Сансон печели още на следващата година Мистър Вселена 1963.

При височина от почти 180 см Том Сансон има следните размери:

  • тегло - 96 кг
  • гръден кош - 132 см
  • ръце - 49,5 см
  • талия - 80 см
  • бедра - 67,5 см
  • прасци - 44,5 см
Том Сансон - М-р Америка 1958, М-р Вселена 1963
Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

1 коментара

  1. Намерих тренировката му за Мистър Вселена 1963г.-Интересно!!!
    Понеделник - Сряда - Петък (сутрин):
    Пълен клек със 180 до 200 кг., прави 6 серии по 10 повторения.
    Повдигане за прасци (на калф машина) 110 до 135 кг. - 6 серии х 15 повторения.
    Вдигане от лег 170 кг.- 4 серии х 6 повторения.
    Набиране до гърди 15 серии със собствено тегло, като направи 5 серии сменя разстоянието /хвата/ между ръцете.
    Дърпане на скрипец зад врат, със 70 до 90 кг., 6 серии по 10 повторения.
    Понеделник - Сряда - Петък (вечер):
    Сгъване с дъмбели (от наклон) 35 кг.- 3 х 8 повторения.
    Сгъване с дъмбели (легнал) 35 кг.- 3 х 8 .
    Разгъване за трицепс (на скрипец) 70 кг.- 3 х 8.
    Френско разгъване- 80 кг.- 3 х 8.

Вашият отговор на Я.Попов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар