Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Опитай Метода 21

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 20 окт. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори го прилагате редовно. Всъщност това е една великолепна идея, която ще ви разтърси и ще стимулира мускулите ви за нов растеж.

Метода „21“ е бил много популярен в така наречената златна ера на бодибилдига. Легенди като Арнолд Шварценегер, Франко Колумбо и Серджо Олива редовно са го прилагали.

Този метод е изключително прост но много ефективен. Ето и как се случват нещата. Най-лесно се обяснява със сгъването с щанга за бицепси. Взимаме една щанга с 50 или 60% тежест от тази с която правим максималните си серии. Започваме да сгъваме от долна позиция до средата на движението 7 пъти. След това правим без да спираме 7 повторения в горната половина на движението и за капак накрая правим 7 пълни повторения.

Това е!

Елементарно, но натоварването е уникално. Този метод може да се прилага на практика във всяко едно упражнение. Но, за предпочитане е да не се прави в големите като клек и тяга. Най-удобно е да се ползва при тренировката за ръце, но може и за другите мускулни групи. Стига да ползваме машини, където може да контролираме двиижението. Експериментирайте! Не е задължително да правите точно по 7 повторения в отделните части, може да са по 5 или пък 10 вие си решавате – важно е да следвате принципа.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

  1. Ще опитам този номер. Изглежда ми като яко напомпване. Само дали разбрах правилно . Става на въпрос за 21 повторение в една серия нали ? 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още