тренирай

Легендарната Тренировка за КРАКА на Том Плац

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 сеп. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Том Плац или "Златният Орел" както е известен, е бодибилдинг легенда от края на 70-те и началото на 80-те години на 20-ти век. Плац става известен с уникално развитите си крака, който се смятат за най-дорби на всички времена.

Нека днес да видим тренировката, която практикува в пика на своята кариера.

БЕДРА:

  1. Клек - 8-10х20-8 ( 288,30 кг максимална тежест)
  2. Хекен клек - 5х10-15 ( 227 кг максимална тежест)
  3. Лег екстензии - 5х10-15 (158,9 кг максимална тежест)

ЗАДНИ БЕДРА:

  1. Сгъване от лег - 6-10х10-15 (108,96 кг максимална тежест)

ПРАСЦИ:

  1. Повдигане на машина от стоеж - 3-4х10-15 (227 кг максимална тежест)
  2. Повдигане на машина от седеж - 3-4х10-15 (102,15 кг максимална тежест)
  3. Повдигане за прасци на Хекен машина - 3-4х10-15 (181,6 кг маскимална тежест)

* тежестите са преизчислени от паунди

Том Плац
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

5 коментара

  1. E ти какво искаш всяка седмица прогрес, то ако беше така, просто си почини хапвай си стабилно 1-2 седмици може да си направиш делоуд или да не тренираш даже! Не се вманиачавай толкова в това, няма как да искаш прогрес на клек, лег тяга и набиране всяка седмица, това е маратон, а не спринт!

  2. Извинявам се, че не е за тук, но имам въпрос. Преди месец и половина някъде бях спрял прогреса на упражнията. Просто не можех, не знам защо. Но в началото на август някъде пак се върна и всяка следваща тренировка вдигах повторенията с 1,2 и съответно качих и килограмите върху щангата малко по малко. Обаче тази седмица нещо не се получава, сякаш се върнах в онзи период отпреди 1 месец. Дали е, защото доста спортувах в нетренировъчните дни, карах колело по няколко километра(в момента съм в период на качване, не на сваляне). Най-вероятно, просто не ми достигат калориите, как мислите?

    1. Напълно нормално е да се стигне до тук. Няма как педала на газта постоянно да е до ламарината. На всеки 4 или 6 седмици вкарвай по 2 или 3 с по-леки тежести и без серии до отказ. А на всеки 3 месеца може да бутнеш и по една седмица пълна почивка.

        1. Очевидно не е достатъчно увеличи ги и наблюдавай какво се случва. Ако си водиш дневник ще може да видиш определена закономерност, което ще ти подскаже кога да вкарваш леките тренировки.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още