сряда , 21 октомври 2020
Начало » Тренировки » Легендарната Тренировка за КРАКА на Том Плац
Легендарната Тренировка за КРАКА на Том Плац

Легендарната Тренировка за КРАКА на Том Плац

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Том Плац или „Златният Орел“ както е известен, е бодибилдинг легенда от края на 70-те и началото на 80-те години на 20-ти век. Плац става известен с уникално развитите си крака, който се смятат за най-дорби на всички времена.

Нека днес да видим тренировката, която практикува в пика на своята кариера.

БЕДРА:

  1. Клек – 8-10х20-8 ( 288,30 кг максимална тежест)
  2. Хекен клек – 5х10-15 ( 227 кг максимална тежест)
  3. Лег екстензии – 5х10-15 (158,9 кг максимална тежест)

ЗАДНИ БЕДРА:

  1. Сгъване от лег – 6-10х10-15 (108,96 кг максимална тежест)

ПРАСЦИ:

  1. Повдигане на машина от стоеж – 3-4х10-15 (227 кг максимална тежест)
  2. Повдигане на машина от седеж – 3-4х10-15 (102,15 кг максимална тежест)
  3. Повдигане за прасци на Хекен машина – 3-4х10-15 (181,6 кг маскимална тежест)

* тежестите са преизчислени от паунди

Том Плац

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

5 коментара

  1. WinterSoldier

    E ти какво искаш всяка седмица прогрес, то ако беше така, просто си почини хапвай си стабилно 1-2 седмици може да си направиш делоуд или да не тренираш даже! Не се вманиачавай толкова в това, няма как да искаш прогрес на клек, лег тяга и набиране всяка седмица, това е маратон, а не спринт!

  2. Йордан

    Извинявам се, че не е за тук, но имам въпрос. Преди месец и половина някъде бях спрял прогреса на упражнията. Просто не можех, не знам защо. Но в началото на август някъде пак се върна и всяка следваща тренировка вдигах повторенията с 1,2 и съответно качих и килограмите върху щангата малко по малко. Обаче тази седмица нещо не се получава, сякаш се върнах в онзи период отпреди 1 месец. Дали е, защото доста спортувах в нетренировъчните дни, карах колело по няколко километра(в момента съм в период на качване, не на сваляне). Най-вероятно, просто не ми достигат калориите, как мислите?

    • Александър Георгиев

      Напълно нормално е да се стигне до тук. Няма как педала на газта постоянно да е до ламарината. На всеки 4 или 6 седмици вкарвай по 2 или 3 с по-леки тежести и без серии до отказ. А на всеки 3 месеца може да бутнеш и по една седмица пълна почивка.

      • Йордан

        На всеки 4 седмици правя тренировка с по-леки тежести.

        • Александър Георгиев

          Очевидно не е достатъчно увеличи ги и наблюдавай какво се случва. Ако си водиш дневник ще може да видиш определена закономерност, което ще ти подскаже кога да вкарваш леките тренировки.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*