тренирай

Сила и Мускулна маса - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 авг. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим още една тренировка за сила и мускулна маса предназначена за обикновени трениращи. Не веднъж тук сме определяли какво е обикновен трениращ, но ще е добре да го повторим.

Това е човек, който тренира в свободното си време. Свободно от училище, работа, семейни ангажименти и прочие. Освен това, това е човек с обикновена генетика и неупотребяващ забранени медикаменти.

Защо е това уточнение?

Заради системата ни на възстановяване. Просто имаме само една такава. Една за всичко, за работа, ангажименти, проблеми и тренировка. Тялото ни трябва за се справи с всичкият стрес около нас и да отдели ресурси за изграждане на мускули.

Точно за това е крайно непродуктивно обикновен трениращ да копира звездите в културизма. Разликата е огромна! Ние се нуждаем от "по-обикновени" тренировки изградени от няколко на брой базови упражнения и цялото усилие да бъде насочено към повишаване на силата ни в тях. Нали помните първият принцип 🙂

Ето и днешното предложение:

Тренировка А:

  1. Клек с шанга - 3х6-8
  2. Бенч преси - 3х6-8
  3. Гребане с щанга - 3х6-8
  4. Повдигане за прасци с щанга - 3х12-20
  5. Планк - 3х 20-30 секунди

Почивка 1 или 2 дни

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 3х6-8
  2. Военни преси - 3х6-8
  3. Набиране - 3х6-8
  4. Чуково сгъване с дъмбели - 3х10-12

Почивка 1 или 2 дни

Пояснения:

  • Тренира се през един или два дни, като се редуват тренировките А и Б
  • Преди всяка тренировка се загрява цялото тяло за 10-15 минути докато повишим температурата на тялото си
  • Посочени са само работните серии те се правят с една и съща тежест която е 75-80% от максималната
  • Преди работните сериии се правят 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението и тежестта в работните серии
  • След като се направят 2-3 повторения над посочените тежеста се вдига с 2 до 5%
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.