Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сила и Мускулна маса - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 авг. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим още една тренировка за сила и мускулна маса предназначена за обикновени трениращи. Не веднъж тук сме определяли какво е обикновен трениращ, но ще е добре да го повторим.

Това е човек, който тренира в свободното си време. Свободно от училище, работа, семейни ангажименти и прочие. Освен това, това е човек с обикновена генетика и неупотребяващ забранени медикаменти.

Защо е това уточнение?

Заради системата ни на възстановяване. Просто имаме само една такава. Една за всичко, за работа, ангажименти, проблеми и тренировка. Тялото ни трябва за се справи с всичкият стрес около нас и да отдели ресурси за изграждане на мускули.

Точно за това е крайно непродуктивно обикновен трениращ да копира звездите в културизма. Разликата е огромна! Ние се нуждаем от "по-обикновени" тренировки изградени от няколко на брой базови упражнения и цялото усилие да бъде насочено към повишаване на силата ни в тях. Нали помните първият принцип 🙂

Ето и днешното предложение:

Тренировка А:

  1. Клек с шанга - 3х6-8
  2. Бенч преси - 3х6-8
  3. Гребане с щанга - 3х6-8
  4. Повдигане за прасци с щанга - 3х12-20
  5. Планк - 3х 20-30 секунди

Почивка 1 или 2 дни

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 3х6-8
  2. Военни преси - 3х6-8
  3. Набиране - 3х6-8
  4. Чуково сгъване с дъмбели - 3х10-12

Почивка 1 или 2 дни

Пояснения:

  • Тренира се през един или два дни, като се редуват тренировките А и Б
  • Преди всяка тренировка се загрява цялото тяло за 10-15 минути докато повишим температурата на тялото си
  • Посочени са само работните серии те се правят с една и съща тежест която е 75-80% от максималната
  • Преди работните сериии се правят 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението и тежестта в работните серии
  • След като се направят 2-3 повторения над посочените тежеста се вдига с 2 до 5%
Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още