тренирай

Тактики за размер от Старото време: Силово - Напомпваща тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 юли 20 от Александър Георгиев

Дебатът който ние често виждаме в днешно време е: коя от двете тренировки да правим "силова" или "напомпваща" - Това наистина не се дебатираше много в старите времена. Повечето от "класическите културисти" изградиха техните тела чрез здраво трениране с базови упражнения, използвайки тренировки „цялото тяло-3 пъти седмично”.

Щом достигаха нивата за напреднали, те не се отказваха от силовото трениране; просто се научиха да "допълват" силовата с напомпваща тренировка - или "напълване" както в старите времена често го наричаха. (Аз се доверявам на това трениране периодично използвано от Лари Скот и Фреди Oртиц – телата които виждаш по-горе. Те очевидно са се възползвали от такива тренировки.)

Този начин на трениране е доста прост. Първо - избери само едно базово упражнение за отделните мускулни групи, които ще трениращ за деня.  След като направиш няколко тежки серии от 5, 3 или дори по-малко повторения - почини няколко минути, после избери две леки напомпващи упражнения.

Използвам Гръдният кош за пример, как би изглеждала тренировката за него:

Бенч преси: 6 серии х 10, 8, 6, 6, 4 и 4 повторения.  Използвай възходяща схема – прибавяй тежест и намалявай повторенията всяка следваща серия. Почивай достатъчно между сериите - 2 до 3 минути ще е най-добре.

Разтваряне/флайс/ от наклон: 4 серии х 15 до 20 повторения.  Използвай еднаква тежест за тези серии. Почивай минимално между сериите.

Кофички с широк хват: 4 серии х 15 до 20 повторения.

Подобна програма може да използваш за всяка друга част от тялото.

 

превод: Явор Попов

автор: Кристофър Слоан

източник: cssloanstrength.blogspot.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още