Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тактики за размер от Старото време: Силово - Напомпваща тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 юли 20 от Александър Георгиев

Дебатът който ние често виждаме в днешно време е: коя от двете тренировки да правим "силова" или "напомпваща" - Това наистина не се дебатираше много в старите времена. Повечето от "класическите културисти" изградиха техните тела чрез здраво трениране с базови упражнения, използвайки тренировки „цялото тяло-3 пъти седмично”.

Щом достигаха нивата за напреднали, те не се отказваха от силовото трениране; просто се научиха да "допълват" силовата с напомпваща тренировка - или "напълване" както в старите времена често го наричаха. (Аз се доверявам на това трениране периодично използвано от Лари Скот и Фреди Oртиц – телата които виждаш по-горе. Те очевидно са се възползвали от такива тренировки.)

Този начин на трениране е доста прост. Първо - избери само едно базово упражнение за отделните мускулни групи, които ще трениращ за деня.  След като направиш няколко тежки серии от 5, 3 или дори по-малко повторения - почини няколко минути, после избери две леки напомпващи упражнения.

Използвам Гръдният кош за пример, как би изглеждала тренировката за него:

Бенч преси: 6 серии х 10, 8, 6, 6, 4 и 4 повторения.  Използвай възходяща схема – прибавяй тежест и намалявай повторенията всяка следваща серия. Почивай достатъчно между сериите - 2 до 3 минути ще е най-добре.

Разтваряне/флайс/ от наклон: 4 серии х 15 до 20 повторения.  Използвай еднаква тежест за тези серии. Почивай минимално между сериите.

Кофички с широк хват: 4 серии х 15 до 20 повторения.

Подобна програма може да използваш за всяка друга част от тялото.

 

превод: Явор Попов

автор: Кристофър Слоан

източник: cssloanstrength.blogspot.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар