Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Четири дневен Сплит за Напреднали - 2 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 юли 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим още един вариант на четири дневен сплит, който спокойно може да използват по-напредналите от вас.

Какво означава напреднал? Обикновено повечето хора измерват напредването с времето. Това всъщност е много голяма греша. Няма значение колко време ходите на фитнес, а какво се е случило с тялото ви, със силата и големината на мускулите ви.

Едни напредват буквално с дни и след няколко месеца стигат други, които тренират с години. Всичко е въпрос на генетика, но най-важното се дължи на правилната тренировка, хранене и педантична последователност - ден след ден, месец след месец.

Нека да видим и днешното предложение:

Понеделник: Гърди + Трицепс

  1. Полу-лег с дъмбели - 2х8-10
  2. Бенч-преси - 2х6-8
  3. Преси на машина - 2х8-10
  4. Флайс от наклон - 2х10-12
  5. Бутане от лег с тесен хват - 2х6-8
  6. Разгъване на скрипец - 2х8-10

Вторник: Крака

  1. Клек - 2х6-8
  2. Лег-преси - 2х8-10
  3. Хекен клек - 2х10-12
  4. Сгъване от лег - 2х8-10
  5. Румънска тяга с дъмбели - 2х10-12
  6. Повдигане за прасци от стоеж - 2х10-12
  7. Повдигане за прасци от седеж - 2х10-12

Сряда: ПОЧИВКА

Четвъртък: Рамена + Корем

  1. Раменни преси с Дъмбели - 2х6-8
  2. Вертолет - 2х8-10
  3. Разтваряне от наклон - 2х10-12
  4. Коремни преси - 2х20-30
  5. Повдигане краката от вис - 2х15-20
  6. Наклони с дъмбел в ръка - 2х10-15

Петък: Гръб + Бицепс

  1. Набиране - 2х6-8
  2. Пуловър - 2х10-12
  3. Гребане с щанга - 2х8-10
  4. Мъртва тяга - 2х6-8
  5. Повдигане на раменете с щанга - 2х10-12
  6. Скотово сгъване с щанга - 2х6-8
  7. Чуково сгъване с дъмбели - 2х8-10

Събота и Неделя: ПОЧИВКА

*Позочените серии са работни, загряващите се изпълняват индивидуално, според упражнението, тежестта и опита на трениращия

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар