Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Правила от "Златната Ера"

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 22 юли 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо, Ед Корни, Роби Робинсън и много, много други легенди.

Били са времена, когато всички са тренирали заедно и въпреки конкуренцията са си помагали. Тогава парите в индустрията са били малко и може би поради тази причина е кипяла атмосвера на приятелство и разбирателство.

Нека по-долу видим някои основни момента в типичните тренировки и хранене на Златните момчета:

Правило №1: Всяка мускулна група се тренира два пъти седмично. Понякога и три!

Правило №2: Тренира се свободни тежести - щанги, дъмбели и скрипци. Дори и малкото машини по това време не са били на почит.

Правило №3: Основен тренировъчен прицип е Флашинг или иначе казано кръвонапълване. Т.е. Правят няколко упражнения с поне 4-5 серии за всяко, за даден мускул с цел максималното му напълване с кръв. Тук Майк Менцер е изключение 🙂

Правило №4: Основните базови упражнения се правя в пирамида - т.е. всяка серия се покачва тежеста и се намаляват повторенията.

Правило №5: Тренират се мускули антагонисти с цел прилагане на суперсерии за по-добро напомпване на цялата област. Например: Гърди + Гръб и Бицепс + Трицепс. Разбира се има и някои изключения като Франк Зейн.

Правило №6: Без кардио! Когато са се готвели за състезания "старите"билдери са увеличавали обема и честотата на тренировките си, като същевременно са намалявали до минимални количества въглехидратите и са увеличавали месото и мазнините!

 

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Колкото и години да минават, колкото и нови шампиони излизат, един винаги остава на върха! Арнолд Шварценегер е вдъхновил поколения билдери и обикновени хора да... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli