тренирай

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки - 2

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 юли 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Радвам се, че напоследък има доста интерес към съкратените тренировки. Много, които опитаха откриха, че това е техния начин на трениране и се радват на резултати непознати им до сега.

Какво му е толкова специалното на тези тренировки? Просто е! Първо не робувате на конкретни дни и схеми. Ако понеделник е ден за гърди, както масово се случва и го пропуснете какво следва? Къде отиват гърдите - във вторник, ами нали товага е гърба? Т.е. обърква се цялата схема. Но всъщност това е най-малката причина.

Основното е, че този тип тренировки дава достатъчо време за въстановяване, а това е супер важно, особено за обикновените трениращи. Второ, фокуса и енергията в тренировките е съсредоточен върху основните неща които вършат работа и всичко е подчинено на НАЙ-ВАЖНИЯТ ПРИНЦИП - Прогресивно натоварване! Или с други думи, за да станат мускули по-големи, трябва да станат по-силни! Така е било преди, така е и сега! Това става с основни упражнения, добро хранене и качествена почивка!

А сега нека да видим днешното предложение!

Тренировка А - Горна Част:

  1. Бенч-Преса - 3х6-8
  2. Гребане с дъмбел - 3х6-8
  3. Военни преси - 3х6-8
  4. Набиране в подхват - 3х6-8

Тренировка Б - Долна Част:

  1. Клек - 3х8-10
  2. Румънска тяга - 3х8-10
  3. Повдигане за прасци с щанга - 3х8-10

ПОЯСНЕНИЯ:

  • След всяка тренировка се почива 1 или 2 дни
  • Посочени са само работните серии, загряващите са 2-3 серии преди работните
  • Всяка работна серии се изпълнява с една и съща тежест
  • След достигане на по-високият брой повторения и в трите серии, тежеста се качва с максимум 5%

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече

2 коментара

  1. Ха тва е 1 към 1 с моята тренировка, само че след румънската правя и бг клек и след тва прасец и сериите и повторенията са други 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс