събота , 15 август 2020
Начало » Само за Хардгейнери » Мускулна Маса със Съкратени Тренировки – 2
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Мускулна Маса със Съкратени Тренировки – 2

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки – 2

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Радвам се, че напоследък има доста интерес към съкратените тренировки. Много, които опитаха откриха, че това е техния начин на трениране и се радват на резултати непознати им до сега.

Какво му е толкова специалното на тези тренировки? Просто е! Първо не робувате на конкретни дни и схеми. Ако понеделник е ден за гърди, както масово се случва и го пропуснете какво следва? Къде отиват гърдите – във вторник, ами нали товага е гърба? Т.е. обърква се цялата схема. Но всъщност това е най-малката причина.

Основното е, че този тип тренировки дава достатъчо време за въстановяване, а това е супер важно, особено за обикновените трениращи. Второ, фокуса и енергията в тренировките е съсредоточен върху основните неща които вършат работа и всичко е подчинено на НАЙ-ВАЖНИЯТ ПРИНЦИП – Прогресивно натоварване! Или с други думи, за да станат мускули по-големи, трябва да станат по-силни! Така е било преди, така е и сега! Това става с основни упражнения, добро хранене и качествена почивка!

А сега нека да видим днешното предложение!

Тренировка А – Горна Част:

  1. Бенч-Преса – 3х6-8
  2. Гребане с дъмбел – 3х6-8
  3. Военни преси – 3х6-8
  4. Набиране в подхват – 3х6-8

Тренировка Б – Долна Част:

  1. Клек – 3х8-10
  2. Румънска тяга – 3х8-10
  3. Повдигане за прасци с щанга – 3х8-10

ПОЯСНЕНИЯ:

  • След всяка тренировка се почива 1 или 2 дни
  • Посочени са само работните серии, загряващите са 2-3 серии преди работните
  • Всяка работна серии се изпълнява с една и съща тежест
  • След достигане на по-високият брой повторения и в трите серии, тежеста се качва с максимум 5%

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Ха тва е 1 към 1 с моята тренировка, само че след румънската правя и бг клек и след тва прасец и сериите и повторенията са други 🙂

  2. Супер програма!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*