Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки - 2

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 юли 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Радвам се, че напоследък има доста интерес към съкратените тренировки. Много, които опитаха откриха, че това е техния начин на трениране и се радват на резултати непознати им до сега.

Какво му е толкова специалното на тези тренировки? Просто е! Първо не робувате на конкретни дни и схеми. Ако понеделник е ден за гърди, както масово се случва и го пропуснете какво следва? Къде отиват гърдите - във вторник, ами нали товага е гърба? Т.е. обърква се цялата схема. Но всъщност това е най-малката причина.

Основното е, че този тип тренировки дава достатъчо време за въстановяване, а това е супер важно, особено за обикновените трениращи. Второ, фокуса и енергията в тренировките е съсредоточен върху основните неща които вършат работа и всичко е подчинено на НАЙ-ВАЖНИЯТ ПРИНЦИП - Прогресивно натоварване! Или с други думи, за да станат мускули по-големи, трябва да станат по-силни! Така е било преди, така е и сега! Това става с основни упражнения, добро хранене и качествена почивка!

А сега нека да видим днешното предложение!

Тренировка А - Горна Част:

  1. Бенч-Преса - 3х6-8
  2. Гребане с дъмбел - 3х6-8
  3. Военни преси - 3х6-8
  4. Набиране в подхват - 3х6-8

Тренировка Б - Долна Част:

  1. Клек - 3х8-10
  2. Румънска тяга - 3х8-10
  3. Повдигане за прасци с щанга - 3х8-10

ПОЯСНЕНИЯ:

  • След всяка тренировка се почива 1 или 2 дни
  • Посочени са само работните серии, загряващите са 2-3 серии преди работните
  • Всяка работна серии се изпълнява с една и съща тежест
  • След достигане на по-високият брой повторения и в трите серии, тежеста се качва с максимум 5%

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

2 коментара

  1. Ха тва е 1 към 1 с моята тренировка, само че след румънската правя и бг клек и след тва прасец и сериите и повторенията са други 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар