четвъртък , 16 юли 2020
Начало » Тренировки » СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Първа Част
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Първа Част

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Първа Част

Георги Павлович Тено (1911-1967) — съветски морски офицер, преводач, спортсмен, политически затворник. Награден с орден и два медала през Втората световна война (участва в битката за Москва).

През 1948 г е обвинен в шпионаж и осъден. Присъдата излежава в лагер в Казахстан. Освободен през 1956г и напълно реабилитиран. В началото на 60-те е приет на работа в международният отдел на библиотеката към Централния научно-изследователски институт по физкултура. Като опитен спортист и треньор – имащ склонност към научно-изследователска работа, написал книгата „Атлетизъм”. Тя съдържа методики и упражнения за развитието на всички мускулни групи, а също дава информация за спортното хранене и възстановяване. От 1964 г е член на Комисията по Атлетическа гимнастика при Всесъюзната федерация по тежка атлетика. Книгата „Атлетизъм“ е издадена през 1968 г. и до 80-те години е първата и единствена книга за културизъм в бившия Съветски съюз!

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено

И така, вашата задача — да направите крачка напред в развитието на силата. На новият стадии на трениране няма да ви е достатъчно натоварването, което сте имали до този момент. Обичайният за вас режим на работа и упражнения вече не могат да поддържат нужното темпо на ръст на мускули и сила. Те са свързани заедно и трябва да нарастват едновременно. Голямата сила позволява да натаварваш мускулите с големи тежести, което ги кара да нарастват непрекъснато.

Атлетизъм и сила — понятия тясно свързани заедно. Ако вашата цел е оформена, красива, мускулеста фигура – то вие сте длъжни ясно да си представите, че достигането на целта е възможно само чрез развитие на силата. Други пътища няма.

В тренировките с тежести, имащи за цел интензивно увеличение на сила и нарастване на мускулната маса – первостепенна роля играе развитието на големите и най-силни мускулни групи: крака, гръб, гърди и раменния пояс.

Основните упражнения, развиващи тези мускули са: клякания с щанга, вдигане от лег и различни тяги. Именно тези упражнения са включени в силовия курс.

Практически съвет: включвайте в разгряването махови движения с широка амплитуда, в заключителната част — висене и повдигане на халки или гимнастическа стена, и обезателно правете упражнения за разтягне в процеса на тренировката.

По силовият курс ще тренирате 8-10 седмици. Новият начин на тренировка ще внесе промени в обичайното ви трениране. Броят на упражненията ще намалее, но интензивността значително ще нарастне. Броя на повторенията в серия за едно или друго упражнение ще намалеят, но броя на сериите ще се удвои. Вашата тренировка ще се състои само от 8 упражнения. Не прибавяйте други – това няма да ви донесе полза. Освен това не тренирайте по-често от три пъти седмично. Излишно е. Вие бързо ще се убедите, че силовият курс изисква от вас да работите с усърдие и натоварване, както никога преди.

Продължение във ВТОРА ЧАСТ!

  • превод: Явор Попов
  • източник: temych2000.narod.ru

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*