Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено - Първа Част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 юни 20 от Александър Георгиев

Георги Павлович Тено (1911-1967) — съветски морски офицер, преводач, спортсмен, политически затворник. Награден с орден и два медала през Втората световна война (участва в битката за Москва).

През 1948 г е обвинен в шпионаж и осъден. Присъдата излежава в лагер в Казахстан. Освободен през 1956г и напълно реабилитиран. В началото на 60-те е приет на работа в международният отдел на библиотеката към Централния научно-изследователски институт по физкултура. Като опитен спортист и треньор – имащ склонност към научно-изследователска работа, написал книгата „Атлетизъм”. Тя съдържа методики и упражнения за развитието на всички мускулни групи, а също дава информация за спортното хранене и възстановяване. От 1964 г е член на Комисията по Атлетическа гимнастика при Всесъюзната федерация по тежка атлетика. Книгата "Атлетизъм" е издадена през 1968 г. и до 80-те години е първата и единствена книга за културизъм в бившия Съветски съюз!

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено

И така, вашата задача — да направите крачка напред в развитието на силата. На новият стадии на трениране няма да ви е достатъчно натоварването, което сте имали до този момент. Обичайният за вас режим на работа и упражнения вече не могат да поддържат нужното темпо на ръст на мускули и сила. Те са свързани заедно и трябва да нарастват едновременно. Голямата сила позволява да натаварваш мускулите с големи тежести, което ги кара да нарастват непрекъснато.

Атлетизъм и сила — понятия тясно свързани заедно. Ако вашата цел е оформена, красива, мускулеста фигура - то вие сте длъжни ясно да си представите, че достигането на целта е възможно само чрез развитие на силата. Други пътища няма.

В тренировките с тежести, имащи за цел интензивно увеличение на сила и нарастване на мускулната маса - первостепенна роля играе развитието на големите и най-силни мускулни групи: крака, гръб, гърди и раменния пояс.

Основните упражнения, развиващи тези мускули са: клякания с щанга, вдигане от лег и различни тяги. Именно тези упражнения са включени в силовия курс.

Практически съвет: включвайте в разгряването махови движения с широка амплитуда, в заключителната част — висене и повдигане на халки или гимнастическа стена, и обезателно правете упражнения за разтягне в процеса на тренировката.

По силовият курс ще тренирате 8-10 седмици. Новият начин на тренировка ще внесе промени в обичайното ви трениране. Броят на упражненията ще намалее, но интензивността значително ще нарастне. Броя на повторенията в серия за едно или друго упражнение ще намалеят, но броя на сериите ще се удвои. Вашата тренировка ще се състои само от 8 упражнения. Не прибавяйте други – това няма да ви донесе полза. Освен това не тренирайте по-често от три пъти седмично. Излишно е. Вие бързо ще се убедите, че силовият курс изисква от вас да работите с усърдие и натоварване, както никога преди.

Продължение във ВТОРА ЧАСТ!

  • превод: Явор Попов
  • източник: temych2000.narod.ru

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още