събота , 15 август 2020
Начало » Тренировки » СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Втора Част
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Втора Част

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено – Втора Част

СИЛОВ КУРС – от Георги Тено

Продължение от ПЪРВА ЧАСТ!

…..Първата серия във всяко упражнение ще бъде «загряваща». Що се касае за общото разгряване преди тренировка, то направете го пълно и енергично.

В първите шест упражнения схемата на серии и повторения изглежда така:

1-ва серия – тегло на щангата 60% от максималната – 8 повторения
2-ра серия – тегло на щангата 75% от максималната – 6 повторения
3-та серия – тегло на щангата  80% от максималната – 5 повторения
4-та серия – тегло на щангата 85%  от максималната – 4 повторения
5-та серия – тегло на щангата 90% от максималната – 3 повторения
6-та серия – тегло на щангата 95% от максималната – 2 повторения

По тази схема ще тренирате два пъти в седмицата. В третия тренировъчен ден разпределението на натоварването в сериите се изменя. След общо, интензивно загряване вземете щанга с тегло 60-70 % от максималната и направете няколко повторения. Починете и сложете на щангата тежест, която можете да вдигнете само веднъж – казано просто ”максималната” тежест. Ако опита е успешен прибавете 2,5 или 5 кг следващият път. В случай на неуспех намалете тежестта до 95 % от максималната и се постарайте да направите 2 повторения. После намалете до 90 % от максималната и направете 3 повторения. Описанията на сериите и повторенията за упражнения №7 и 8 ще намерите в следващата част на статията.

В упражнение №2 ви предстои да се запознаете с новия принцип за тежко вдигане, известен под названието «читинг». Използването на този метод, допуска малко нарушаване на техническото изпълнение в началната фаза на движението, позволявайки използването на значително по-големи тежести. Това дава възможност в следващите фази на движението мускулите да получат повишено натоварване.

Методът «читинг» се включва на отделни етапи на тренировката, като действително средство за повишаване на силата и преодоляване на «психологическата бариера» при повдигане на рекордни тежести в отделните упражнения.

Характерно за упражненита от силовия курс е взривното приложение на силата и значително голямото тегло на щангите. Това ще изисква от вас значителна загуба на енергия. Налага се почивките между сериите и упражненията да се увеличат. Възможно е за възстановяване на силата да починете 3, може би 4, а дори и 5 минути.

Главното, в никакъв случай не се бавете със следващата серия. Щом успеете много или малко да си отдъхнете – направете наколко движения за разтягане и отпускане на мускулите и отново хващайте щангата.

Режимът на дишане по време на изпълнение на упражненията от силовия курс е построен на следния принцип: непосредствено преди максималното вдигане — непълно вдишване, при спускане на тежестта — вдишване и в паузите между взривните вдигания — едно или две дълбоки вдишвания-издишвания. Прочетете описанието на упражнение №1. Там вие можете подробно да се запознаете с конкретен пример за принципа на дишане при изпълнението „вдигане на щанга”.

Продължение в ТРЕТА ЧАСТ!

  • превод: Явор Попов
  • източник: temych2000.narod.ru
Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*