Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сигурни и Истински Тренировки – от Кристофър Слоан

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 09 юни 20 от Александър Георгиев

В процеса на търсене на по-голяма сила и повече мускули, културистите опитват всяка нова програма, за да ги отведе на правия път. Всеки месец те преглеждат последните издания на списанията за мускули, надявайки се да намерят тренировка или техника, която накрая ще им даде това което искат. Въпреки това ще бъде по-добре, ако вземат да хвърлят поглед на  техники, който са доказани през годините.

Най-добрите методи, за да станеш по-голям и силен не са се променили. Което работеше за Джон Гримек и Бил Пърл, все още върши работа и днес.

Mного трениращи гледат размерите и формата на професионалните културисти, които мислят, че като са по-големи от старите лифтери знаят всичко за тренировките. Tе удобно забравят огромното значение на анаболните стероиди и други покачващи постиженията допинги в изграждането на модерните профи-тела. Никой от днешните натурални културисти не може да се сравнява с лифтерите от миналото, въпреки че използват много усъвършенствани храни и добавки.

Търси ключът в различна посока!

Иди в някоя зала и преброй хората правещи тежки тяги, клякания, гребане от наклон,  вдигания на щанга от лег, повдигане над глава и сгъвания с прав лост. Аз залагам половината си мускули, че ще видиш най-малко 75 % от хората да се навъртат около машините и кабелите, правещи много изолиращи упражнения – концентрирани сгъвания, флайс, разтваряне в страни и др. Ако искаш да станеш по-голям – нямаш голям избор, трябва на станеш  по-силен!

Длъжен си да опиташ  някои от методите на старата школа. Използвай някоя от тези програми за шест седмици и ти гарантирам нов размер и сила.

ЕДНО УПРАЖНЕНИЕ  - MНОГО  СЕРИИ: Следващата програма  е съставена от две тренировки, които можеш да редуваш по твой план (две тренировки/ден почивка), (две тренировки/два дни почивка),(редуване през ден) или  всеки път когато се чувстваш готов – това може да бъде след почивка от един, два или три дни.

 Тренировка №1 

1.) Bдигане от лег   6 х 6

2.) Набиране с широк хват  6 x 6

3.) Раменни преси от стоеж  6 x 6

За всичките серии избери тежест, която нормално използваш за една серия по 10 повторения. Сега направи 6-те серии само с една минута почивка между тях! Първите две серии няма да са трудни, но след това  определено ще разбереш какво е тренировка.

Тренировка №2 

1.) Клек – 5 х 15 повторения. Сложи тежест, с която нормално ще направиш  една серия от  20 повторения. Опитай да направиш  5 серии х 15 повторения, само с една минута почивка между сериите! Направи бързи 3 серии  през първата тренировка и след това увеличи на 5.

2.) Bдигане от лег с тесен хват  6 х 6, както предишните.

3.) Cгъване с щанга  6x6

Тези тренировки са много кратки, но крайно изморителни. Веднъж като направиш предписания брой серии и повторения /с минута почивка между тях/ увеличи теглото с 10 до 15 %  за следващата тренировка.

Tова е, което ти трябва. Интензивни, съкратени тренировки – използвайки само базови съставни движения, гарантиращи нарастване на сила и размер. Не се безпокой, че са старомодни. Истинските тренировки ще ти дадат истински мускули. Успех!

  • автор: Кристофър Слоан
  • превод: Явор Попов
  • източник: http://cssloanstrength.blogspot.com
Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар