неделя , 20 септември 2020
Начало » Само за Хардгейнери » Сигурни и Истински Тренировки – от Кристофър Слоан
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Сигурни и Истински Тренировки – от Кристофър Слоан

Сигурни и Истински Тренировки – от Кристофър Слоан

В процеса на търсене на по-голяма сила и повече мускули, културистите опитват всяка нова програма, за да ги отведе на правия път. Всеки месец те преглеждат последните издания на списанията за мускули, надявайки се да намерят тренировка или техника, която накрая ще им даде това което искат. Въпреки това ще бъде по-добре, ако вземат да хвърлят поглед на  техники, който са доказани през годините.

Най-добрите методи, за да станеш по-голям и силен не са се променили. Което работеше за Джон Гримек и Бил Пърл, все още върши работа и днес.

Mного трениращи гледат размерите и формата на професионалните културисти, които мислят, че като са по-големи от старите лифтери знаят всичко за тренировките. Tе удобно забравят огромното значение на анаболните стероиди и други покачващи постиженията допинги в изграждането на модерните профи-тела. Никой от днешните натурални културисти не може да се сравнява с лифтерите от миналото, въпреки че използват много усъвършенствани храни и добавки.

Търси ключът в различна посока!

Иди в някоя зала и преброй хората правещи тежки тяги, клякания, гребане от наклон,  вдигания на щанга от лег, повдигане над глава и сгъвания с прав лост. Аз залагам половината си мускули, че ще видиш най-малко 75 % от хората да се навъртат около машините и кабелите, правещи много изолиращи упражнения – концентрирани сгъвания, флайс, разтваряне в страни и др. Ако искаш да станеш по-голям – нямаш голям избор, трябва на станеш  по-силен!

Длъжен си да опиташ  някои от методите на старата школа. Използвай някоя от тези програми за шест седмици и ти гарантирам нов размер и сила.

ЕДНО УПРАЖНЕНИЕ  – MНОГО  СЕРИИ: Следващата програма  е съставена от две тренировки, които можеш да редуваш по твой план (две тренировки/ден почивка), (две тренировки/два дни почивка),(редуване през ден) или  всеки път когато се чувстваш готов – това може да бъде след почивка от един, два или три дни.

 Тренировка №1 

1.) Bдигане от лег   6 х 6

2.) Набиране с широк хват  6 x 6

3.) Раменни преси от стоеж  6 x 6

За всичките серии избери тежест, която нормално използваш за една серия по 10 повторения. Сега направи 6-те серии само с една минута почивка между тях! Първите две серии няма да са трудни, но след това  определено ще разбереш какво е тренировка.

Тренировка №2 

1.) Клек – 5 х 15 повторения. Сложи тежест, с която нормално ще направиш  една серия от  20 повторения. Опитай да направиш  5 серии х 15 повторения, само с една минута почивка между сериите! Направи бързи 3 серии  през първата тренировка и след това увеличи на 5.

2.) Bдигане от лег с тесен хват  6 х 6, както предишните.

3.) Cгъване с щанга  6×6

Тези тренировки са много кратки, но крайно изморителни. Веднъж като направиш предписания брой серии и повторения /с минута почивка между тях/ увеличи теглото с 10 до 15 %  за следващата тренировка.

Tова е, което ти трябва. Интензивни, съкратени тренировки – използвайки само базови съставни движения, гарантиращи нарастване на сила и размер. Не се безпокой, че са старомодни. Истинските тренировки ще ти дадат истински мускули. Успех!

  • автор: Кристофър Слоан
  • превод: Явор Попов
  • източник: http://cssloanstrength.blogspot.com
Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Много добра статия!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

скрива се след