Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за ГЪРДИ на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 21 май 20 от Александър Георгиев

Лу Фериньо е сред звездите на 70-те години на миналият век или както е наричано това време Златната Ера! Освен това той е и сред най-големите билдери в буквален смисъл. Достоен конкурент на Великият Арнолд Шварценегер, като дори се класира втори след него на Мистър Олимпия през 1974 година. Повече за големия Лу може да научите ТУК!

Фериньо е представител на високообемните тренировки, типични за това време. Тренирането с по 5-6 упражнения за големите мускулни групи два или три пъти седмично е било нещо обичайно. Въпреки това Лу Фериньо набляга на базовите движения изпълнение с щанги и дъмбели. Нека сега да видим една типична негова тренировка за Гърди:

  1. Бенч - преси - 5х10-6 в пирамида
  2. Полу - лег с щанга - 5х10-6 в пирамида
  3. Обратен лег с дъмбели - 4х10-12
  4. Флайс от лег - 4х10-12
  5. Пуловър с дъмбел - 3х10-15 в суперсерия с:
  6. Кросовър - 3х10-15

Първите две упражнения се правят по метода на пирамидата, а в останалите всички серии са с постоянна тежест. Общо 24 серии! Никак не е малко, но все пак това е човек от елита, макар и преди 50 години! Така, че умната и не копирайте сляпо 😉

Ако статията ви харесва, може би ще поискате да прочетете още и за...

Тренировката за ГРЪБ на Лу Фериньо

Тренировката за РЪЦЕ на Лу Фериньо

Тренировката за РАМЕНЕ на Лу Фериньо

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар