Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай навън - 3 част

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 17 май 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако обичате да тренирате навън, искате да разнообразите фитнеса или просто да опитате нещо ново, ето и днешното предложение.

Тренировките на "лостовете" може да са много ефективни стига разбира се да знаем какво правим. Със затопляне на времето, откритите фитнес площадки започнаха да се пълнят с трениращи и няма нищо по хубаво от това. По подразбиране там тренираме със собственото си тегло и днещната програма ще е точно такава. Да започваме!

Първи Цикъл:

  1. Набиране пред гърди - 4х макс
  2. Кофички - 4х макс
  3. Клек + Скок - 4х 30 секунди

Втори Цикъл:

  1. Набиране тесен подхват - 2х макс
  2. Лицеви опори с тясно разположени ръце - 2х макс
  3. Спринт - 2х 60 секунди

Имаме два кръга от по три упражнения. Първия цикъл е от стандартно набиране пред гърди, стандартни кофички и клек плюс скок. За клека сме говорили, но да припомним - клякаме и от долно положение скачаме прави нагоре. Правим по една серия от всяко упражнение една след друга. Почиваме 3-4 минути и минаваме на втората серия, след още 3-4 минути почивка сме на третата серия и така до четвъртата. Общо четири кръга.

След като направим първия цикъл, почиваме 3-4 минути и минаваме на втория. От него прави по две серии от всяко упражнения в два кръга. Приключихме! Ако тренирате стегнато 30-40 минути ще са ви достатъчно за тази тренировка. Опитайте да я правите три пъти седмично през ден за няколко седмици и ще останете доволни 🙂

 

Може да видите още тренировки ТУК:

Тренирай на вън 1 част

Тренирай на вън 2 част

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още