Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 03 май 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато става въпрос за покачване на мускулна маса има много мнения, теории и подходи. Проблема е, че при повечето трениращи не се получават нещата така както са си ги представяли. Всъщност никога не става така.

Реалноста за обикновенния трениращ е малко (даже много) по-различна от това, което казват бодибилдинг шампионите и четем в инернет. Когато тренираме в свободното си време, храним се според възможностите си, работим и имаме куп ангажименти шанса да постигнем напрадък с програмите тип Мистър Олимпия колонят към нула.

Всъщност за много от нас е по-добре да се обърнем към съкратените тренировки тип Хардгейнър. Защото дори и да не сме слабички момченца, то липсата на прогрес автоматично ни вкарва в тази категория.

Когато някой чуе съкратени тренировки си мисли, нещо леко и несериозно. Повярвайте не е така. Съкратените тренировки са изградени от малко на брой Големи упражнения, тези който носят обща сила на тялото и натоварват цели мускулни зони. Много по-удачно е да се съсредоточим в малък на брой базови упражнения и за няколко месеца да повишим силата си в тях с 50% от колкото да се размотаваме по машини и скрипци. И, познайте какво - ако се храните с достатъчно белтъчини и калориийте са на плюс, то тази сила, ще бъде облечена и в нови мускули 🙂

Ето го и примера за днес:

Тренировка А:

  1. Клек - 3х8-10
  2. Бенч-преси - 3х6-8
  3. Гребане с щанга - 3х6-8

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 3х6-8
  2. Набиране - 3х8-10
  3. Военни преси - 3х6-8

Тренира се два или три пъти седмично като се редуват тренировка А и Б, през ден или два. Посочените серии са само работните, в които трябва да дадете всичко от себе си. Общо шест упражнения, но те товарят цялото тяло във всяка от тренировките. Не си мислете, че е малко. Ако не сте уморени след една такава тренировка значи не тренирате с достатъчно голяма тежест. И, не на последно място - Правилната форма на изпълнение е НАЙ-ВАЖНА!

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар