тренирай

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 03 май 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато става въпрос за покачване на мускулна маса има много мнения, теории и подходи. Проблема е, че при повечето трениращи не се получават нещата така както са си ги представяли. Всъщност никога не става така.

Реалноста за обикновенния трениращ е малко (даже много) по-различна от това, което казват бодибилдинг шампионите и четем в инернет. Когато тренираме в свободното си време, храним се според възможностите си, работим и имаме куп ангажименти шанса да постигнем напрадък с програмите тип Мистър Олимпия колонят към нула.

Всъщност за много от нас е по-добре да се обърнем към съкратените тренировки тип Хардгейнър. Защото дори и да не сме слабички момченца, то липсата на прогрес автоматично ни вкарва в тази категория.

Когато някой чуе съкратени тренировки си мисли, нещо леко и несериозно. Повярвайте не е така. Съкратените тренировки са изградени от малко на брой Големи упражнения, тези който носят обща сила на тялото и натоварват цели мускулни зони. Много по-удачно е да се съсредоточим в малък на брой базови упражнения и за няколко месеца да повишим силата си в тях с 50% от колкото да се размотаваме по машини и скрипци. И, познайте какво - ако се храните с достатъчно белтъчини и калориийте са на плюс, то тази сила, ще бъде облечена и в нови мускули 🙂

Ето го и примера за днес:

Тренировка А:

  1. Клек - 3х8-10
  2. Бенч-преси - 3х6-8
  3. Гребане с щанга - 3х6-8

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 3х6-8
  2. Набиране - 3х8-10
  3. Военни преси - 3х6-8

Тренира се два или три пъти седмично като се редуват тренировка А и Б, през ден или два. Посочените серии са само работните, в които трябва да дадете всичко от себе си. Общо шест упражнения, но те товарят цялото тяло във всяка от тренировките. Не си мислете, че е малко. Ако не сте уморени след една такава тренировка значи не тренирате с достатъчно голяма тежест. И, не на последно място - Правилната форма на изпълнение е НАЙ-ВАЖНА!

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още