вторник , 26 май 2020
На Вашето Внимание:
Начало » Само за Хардгейнери » Мускулна Маса със Съкратени Тренировки
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Мускулна Маса със Съкратени Тренировки

Мускулна Маса със Съкратени Тренировки

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато става въпрос за покачване на мускулна маса има много мнения, теории и подходи. Проблема е, че при повечето трениращи не се получават нещата така както са си ги представяли. Всъщност никога не става така.

Реалноста за обикновенния трениращ е малко (даже много) по-различна от това, което казват бодибилдинг шампионите и четем в инернет. Когато тренираме в свободното си време, храним се според възможностите си, работим и имаме куп ангажименти шанса да постигнем напрадък с програмите тип Мистър Олимпия колонят към нула.

Всъщност за много от нас е по-добре да се обърнем към съкратените тренировки тип Хардгейнър. Защото дори и да не сме слабички момченца, то липсата на прогрес автоматично ни вкарва в тази категория.

Когато някой чуе съкратени тренировки си мисли, нещо леко и несериозно. Повярвайте не е така. Съкратените тренировки са изградени от малко на брой Големи упражнения, тези който носят обща сила на тялото и натоварват цели мускулни зони. Много по-удачно е да се съсредоточим в малък на брой базови упражнения и за няколко месеца да повишим силата си в тях с 50% от колкото да се размотаваме по машини и скрипци. И, познайте какво – ако се храните с достатъчно белтъчини и калориийте са на плюс, то тази сила, ще бъде облечена и в нови мускули 🙂

Ето го и примера за днес:

Тренировка А:

  1. Клек – 3х8-10
  2. Бенч-преси – 3х6-8
  3. Гребане с щанга – 3х6-8

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга – 3х6-8
  2. Набиране – 3х8-10
  3. Военни преси – 3х6-8

Тренира се два или три пъти седмично като се редуват тренировка А и Б, през ден или два. Посочените серии са само работните, в които трябва да дадете всичко от себе си. Общо шест упражнения, но те товарят цялото тяло във всяка от тренировките. Не си мислете, че е малко. Ако не сте уморени след една такава тренировка значи не тренирате с достатъчно голяма тежест. И, не на последно място – Правилната форма на изпълнение е НАЙ-ВАЖНА!

 

 

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*