Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Упражнения от старата школа, които не трябва да забравяме – 5 част

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 29 апр. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така добре оборудвани като днес. Не е имало машини за всеки един мускул, който знаем, дори и за тези които незнаем 🙂

И, това е било добре! Старите билдери са били провокирани да мислят, а мисленето е съществена част от успеха във всяко едно нещо дори и в тренировките. Днес всичко получаваме на готово. Готови програми, готови диети, добавки, машина която натоварва директно еди какво си. Клипчета с юнаци, които показват какво и как да правим...Всичко на готово, не се налага да мислим и точно тук е проблема за повечето от нас, мозъка става мързелив!

За щастие или нещастие, при старите билдери нещата не са стояли така. Налагало се е сами да си проправят пътя с много мисъл, много опити и разбира се грешки. Така са се родили едни от най-ефективните упражнения, които от незнание или мързел остават забравени в историята.

Нека днес да видим едно чудесно упражнение за гърди!

ПРЕСА за ГЪРДИ от Мостова опора!

По-сложно звучи от колкото е всъщност. Легнете на пода и вземете два дъмбела. Вдигнете кръста така, че тялото да направи мост с опора на плещите и краката. От тази позиция вдигате дъмбелите нагоре с длани гледащи напред. В края на движението извийте ръцете така, че дланите да гледат една към друга и дъмбелите почти да се докоснат. В тази позиция стегнете умишлено гърдите за още по-силна контракция. След секунда или две, върнете дъмбелите обратно в изходно положение.

Това е! Само, който опита ще усети, ефективноста на това старо но златно упражнение!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате ли упражнение, което да удря широкия гръбен мускул без да товари бицепсите? Може би се сещате за пуловер? Разбира се това... Прочети повече

1 коментара

  1. Страхотна статия! Наистина човек спира да мисли, когато всичко му се дава на готово.
    Поздрави!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още