Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай у дома, тренировка за напреднали от Арнолд

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 апр. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! След като видяхме домашната тренировка за начинаещи - "Основните шест", на Арнолд Шварценегер днес ще минем да следващото ниво - Тренировка за напреднали!

Нека да видим една стара тренировка на Арнолд със собственото тегло, която спокойно може да ползваме стига да имаме сили за това 🙂

Упражнение №1: Коремни преси 

Коремни преси

Лягаме на пода и застопоряваме краката си под някаква мебел. Целта е да направим 100 повторения общо, независимо колко серии ще са необходими.

Упражнение №2: Повдигане на краката

Повдигането на краката от лег

Лягаме на пода, ръцете плътно прилепени към земята и повдигаме краката към главата. Тук целта е общо 50 повторения, без начение дали ще ви трябват 2-3 или 5 серии.

Упражнение №3: Усукване от наклон

Усукване от наклон

Тук трябва да направим общо 50 повторения!

Упражнение №4: Лицеви опори

Лицеви опори

Уникално упражнение, с чудесно натоварване на гърдите, раменете и трицепсите. Тук целта е 50 повторения общо. Ако ще да са 10 серии по 5 повторения 🙂

Упражнение №5: Кофички на столове

Кофички на столове

Най-доброто бутащо упражнение. Ще ви трябват два масивни стола и директно се хвърляме към сбор от общо 50 повторения. Ако ви дойде много след лицевите, то може да ги размените и първо да направите кофичките.

Упражнение №6: Хоризонтално гребане

Хоризонтално набиране

Не бързайте да връщате столовете, защото ще имаме още нужда от тях. Едно добро упражнение за развитието на гърба и бицепса. Целта е общо 50 повторения.

Упражнение №7: Набиране до брадичката

Набиране до брадичката

За това упражнение ще ви трябва лост. Има доста удобни такива за врата, но в краен случай може и на вън. Упражнението се прави с надхват или подхват, като най-важното е ръцете да са на ширина на рамената. Целта ще ни е 30 повторения!

Упражнение №8: Клякане 

Клякане

Лошо е, че нямаме тежести, но пък може до някъде да компенсираме с повторенията, като например 50 общо. Добре е краката да са по-тясно расположени от нормалният разкрач, който имаме когато клякаме с щанга. При някои може да им е малко трудно да пазят равновесие, за това може да си подложат някоя книга както е показал Арнолд 🙂

Упражнение №9: Повдигане за прасци

Повдигане за прасци

Не вдигате книгата, ще ни трябва 🙂 Повдигане за прасци на един крак е едно от най-добрите упражнение за прасци. Достигнете до 50 повторения на крака и ще усетите за какво става въпрос.

Това е програмата. Не е лека и това трябва да се знае. Няма посочени серии, защото гоним общ брой повторения - това е целта. За тези от вас, които им е трудно да достигнат до посочения брой повторения, може да ги намалят например на половина и постепенно да ги увеличават.

Колко често да се тренира? Три пъти седмично или през ден е всичко от което се нуждаете!

Успех!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В борбата с излишните килограми сме склонни да правим какво ли не. Ограничаваме храната, тренираме правим кардио и прочие. Днес обаче... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още