Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Топ 5 упражнения за Бедра без тежест

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 апр. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Можем ли да натоварим бедрата зверски без тежсти?! Разбира се! Може да не е като краля на упражненията КЛЕК с щанга, но определено има начин и по-долу ще видим няколко варианта.

Клек + Скок - Уникално упражнение, което дълго време подценявах и не му обръщах внимание. Но след няколко серии се убедих, че не е шега работа. Тънкият момент е тук да не броим повторенията, а да засичаме време. Повярвайте клек със скок нагоре не прекъснато за поне 30 секунди и ще усетите зверско парене в квадрицепсите. А, още няколко серии?!

Клек с един клек - Трудно упражнение, за което си трябва сериозен баланс. Ако ви е трудно, може да опитате със стол. Т.е. клякате на един крак докато седнете на стола - 10-15 повторения на крак е достатъчно да ви изкара от зоната на комфорт.

Български клек - Супер упражнение, което може да правим навсякъде. Перфектно натоварване и ако правите повторения в диапазон 15-20 за крак ще усетите за какво става въпрос.

Сиси клек - Едно упражнение от старата школа. Идеално за натоварване на квадрицепсите, а ние в Тренирай.БГ даже имаме цяла статия за НЕГО!

Напади - Класика, няма добра програма за крака, без това упражнение. А, най-хубавото е, че може да го правим навсякъде и без тежест. По 15-20 повторения за крак е повече от достатъчно. Ако искате да е и по-сложно, може да опитате ходещи напади.

Това е нашия Топ 5 приятели! Изберете си 2 или 3 упражнения, направете по 3-4 серии с минимална почивка между тях и залата няма да ви липсва!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В борбата с излишните килограми сме склонни да правим какво ли не. Ограничаваме храната, тренираме правим кардио и прочие. Днес обаче... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още