Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Топ 5 упражнения за Бедра без тежест

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 апр. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Можем ли да натоварим бедрата зверски без тежсти?! Разбира се! Може да не е като краля на упражненията КЛЕК с щанга, но определено има начин и по-долу ще видим няколко варианта.

Клек + Скок - Уникално упражнение, което дълго време подценявах и не му обръщах внимание. Но след няколко серии се убедих, че не е шега работа. Тънкият момент е тук да не броим повторенията, а да засичаме време. Повярвайте клек със скок нагоре не прекъснато за поне 30 секунди и ще усетите зверско парене в квадрицепсите. А, още няколко серии?!

Клек с един клек - Трудно упражнение, за което си трябва сериозен баланс. Ако ви е трудно, може да опитате със стол. Т.е. клякате на един крак докато седнете на стола - 10-15 повторения на крак е достатъчно да ви изкара от зоната на комфорт.

Български клек - Супер упражнение, което може да правим навсякъде. Перфектно натоварване и ако правите повторения в диапазон 15-20 за крак ще усетите за какво става въпрос.

Сиси клек - Едно упражнение от старата школа. Идеално за натоварване на квадрицепсите, а ние в Тренирай.БГ даже имаме цяла статия за НЕГО!

Напади - Класика, няма добра програма за крака, без това упражнение. А, най-хубавото е, че може да го правим навсякъде и без тежест. По 15-20 повторения за крак е повече от достатъчно. Ако искате да е и по-сложно, може да опитате ходещи напади.

Това е нашия Топ 5 приятели! Изберете си 2 или 3 упражнения, направете по 3-4 серии с минимална почивка между тях и залата няма да ви липсва!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още