вторник , 26 май 2020
На Вашето Внимание:
Начало » Домашни тренировки » Най-добрата Тренировка с Дъмбели
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Най-добрата Тренировка с Дъмбели

Най-добрата Тренировка с Дъмбели

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една чудесна тренировка изпълнена само с дъмбели, която може да правите и в домашни условия. Разбира се ако тренирате в къщи, ще са ви нужни чифт разглобяеми дъмбели и една пейка, която спокойно може да се заместите с две табуретки.

Тренировката е базирана на базовият сплит „горна – долна част“, за общо четири тренировки седмично. Да започваме:

Понеделник и Четвъртък: ГОРНА ЧАСТ

  1. Повдигане от лег с дъмбели – 5х12-20
  2. Пуловър – 5х12-20
  3. Гребане с дъмбел – 5х12-20
  4. Раменни преси – 5хх12-20
  5. Сгъване с дъмбели прав – 3х12-20
  6. Разгъване с дъмбели от лег – 3х12-20

Вторник и Петък: ДОЛНА ЧАСТ

  1. Клек с дъмбел пред гърдите – 5х15-25
  2. Български клек – 3х15-25
  3. Мъртва тяга с прави крака – 5х15-25
  4. Повдигане на един крак и дъмбел за прасци – 5х15-25
  5. Коремни преси – 3х20-30
  6. Повдигане на краката от лег – 3х20-30

Тук има някои особености. Тъй като тренираме само с дъмбели, няма да може да използваме големи тежести както със щангите за това увеличаваме леко сериите и повторенията, а почивките между сериите намаляваме на 30 секунди! Това ще ни даде, ново и непознато до момента натоварваме, което ще шокира мускулите и разбира се може да ги стимулира към нов растеж.

Ако е необходимо може да включите и 20 минути кардио след всяка тренировка. Тичане на място, велоергометър или качване и слизане по стълбите в блока ще свършат чудесна работа!

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Здравейте, знам че не е тук мястото. Какво мислите за така наречената лека седмица (deload week). Питам, защото вече съм на 4тата седмица от програмата ми и започвам да усещам умора, потене и четох, че това са симптомите на нещо като претрениране и че трябва да имам една лека седмица, след която мога да си надвиша силата с няколко повторения. Спя по 8, 9 часа ако има значение.

    • Александър Георгиев

      Това не само е добра идея, но е и препоръчително. Дали на 4 седмици една ще е „лека“ , на 6 седмици, 2 „леки“ или някаква друга комбинация зависи от това всеки как конкретно усеща нещата за себе си.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*