Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Една типична Тренировка за 90-те години на миналия век

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 апр. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Казват, че бодибилдинга достига епогея си през 90-те години на миналия век. Тогава личности като Дориан Йейтс, Насър Ел Сонбати, Кевин Леврони, Флекс Уилър, Шон Рей и Рони Колман оформят елита!

По това време, след изгряването на Дориан Йейтс на мода идват Високо Интензивните и ниско обемни тренировки. Типичният сплит е бил 4-ри дневен, със своите разновидности и днес ще видим един такъв:

ПОНЕДЕЛНИК: Гърди + Трицепс

  1. Полу лег с щанга - 4х10,8,6,6
  2. Преси на Машина - 3х10,8,8
  3. Флайс - 3х12,10,10
  4. Пек-Дек - 2х12,12
  5. Разгъване на скрипец - 3х12,10,10
  6. Френско от лег - 3х10,8,8

ВТОРНИК: Гръб + Задно Рамо + Трапец

  1. Мъртва тяга - 4х10,8,6,4
  2. Горен скрипец пред гърди - 4х12,10,8,8
  3. Гребане на Машина - 3х12,10,10
  4. Гребане на долен скрипец - 2х12,12
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х12,10,10
  6. Повдигане на раменете с дъмбели - 3х12,10,10

СРЯДА: Почивка

ЧЕТВЪРТЪК: Рамена + Бицепс

  1. Раменни преси с дъмбели - 4х10,8,6,6
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х10,8,8
  3. Преси на Смит Машина - 3х10,8,8
  4. Повдигане на дъмбели пред тяло - 2х10,10
  5. Сгъване с дъмбели прав - 3х12,10,10
  6. Скотово сгъване с щанга - 3х10,8,8

ПЕТЪК: Крака

  1. Клек - 4х15,12,10,10
  2. Лег - Преси - 4х15,12,10,10
  3. Разгъване от сед - 2х12,12
  4. Сгъване от лег - 4х15,12,10,10
  5. Прасци от стоеж на машина - 3х12,10,10
  6. Прасци от сед на машина - 2х12,12

СЪБОТА: Почивка

НЕДЕЛЯ: Почивка 

Разбира се може да се импровизира и  четири дневната комбинация да е различна. Но, в общи линии това е една типична бодибилдерска тренировка от 90-те години на миналия век!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още