Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай у Дома - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 мар. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги настъпват времена, когато по една или друга причина се налага да прекъснете посещението във Фитнеса.

Да не е приятно, имаш чуството че ще загубиш всичко. Мускулите ще "спаднат", силата ще отиде по дяволите и какво ли още не. Всъщност, загубите не са чак толкова чувствителни, а и може да извечем максимална полза от това.

Циклично трениране! Навярно сте чували този термин, но прилагате ли го на практика? Приемете, че времето в което не може да посещавате фитнеса, ще е част от силовият ви цикъл. Не може постоянно да вдигате на макс! Умните хора редуват тежки тренировки, с период на умерени такива и леки или пък пълна почивка. Това помага на тялото да се възстанови по-добре, ставите на поработят в по-лег режим. А, когато отново дойде време за големите щанги, с нова енергия ще минем на по-горното ниво.

Тренирай у дома

Всеки може да си направи една перфектна тренировка в къщи. За целта на днешната ще ние необходимо само лост за врата и 20-30 минути време! Ето и програмата:

  1. Набиране - 5 повторения
  2. Лицеви опори - 10 повторения
  3. Клек с ръце зад врата - 20 повторения

Трите упражнения се правят едно след друго без почивка. Почиваме 3-4 минути и правим следващия "кръг", почиваме още 3-4 минути правим последен трети кръг.

След почивка от 5-6 минути минаваме на следващата група упражнения:

  1. Планк - 60 секунди
  2. Катерач - 45 секунди
  3. Коремни преси - 20 повторения

Упражненията се правят отново без почивка помежду им. След 2-3 минути почивка правим втори кръг, след още 2-3 минути почивка трети последен кръг.

Това е, натоварвате цялото тяло по начин различен от този в залата. Това ще ви даде разнообразие и нов стимул, за периода в който отново ще сте в залата!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още