Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Съкратена Тренировка от Светльо Николов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 мар. 20 от Александър Георгиев

Здравейте отново приятели на Тренирай.БГ! Днес темата е "съкратена тренировка"! Нищо ново, ще каже някой, но аз не мисля така. Винаги има какво ново да се научи, дори да не ни влезе в употреба. То просто ще седи в резерв!

При съкратените програми има две големи предимства:

Първо, когато тренировките не са продължителни, това дава възможност на упражненията да се изпълнят максимално интензивно.

Второ, че за нашият организъм ще бъде по-лесно да се възстановява между тренировките. А това значи, че е много по-малка  вероятността да се претренира.

Другото също важно нещо е, че в залата ще прекарваме по-малко време, което е от значение при днешното  напрегнато ежедневие. За някои хора, съкратените тренировки са единственият път за физическо развитие. Но стига сме говорили, нека да преминем към действие!

Днешното предложение е за тренировка 3 пъти седмично или Понеделник–Срядя–Петък. Ще редуваме тренировките през седмицата така:

Понеделник - Тренировка А

Сряда - Тренировка Б

Петък - Тренировка А

Понеделник - Тренировка Б

и т.н.

Тренировка А
Два до три работни сета с тежки дъмбели!
Пуловер с дъмбел 3х6 в суперсет с
Флайс на пейка–главата горе 3х6
Сгъване за бицепс под наклон 3х6 в суперсет с
Разгъване на трицепс зад глава с дъмбел 3х6

Тренировка Б
Пълен клек с щанга 3х6–8
Сгъване на задно бедро 2х6 в суперсет с
Прасец на калф машина от стоеж 2х6–8
Раменни преси от сед с дъмбели 3х6
Разтваряне за рамо 2х8

Нека пуловерът с гърдите се изпълнява дихателно! При пускане на дъмбелът зад главата при първото упражнение, поемаме въздух и го задържаме за няколко секунди. След което издишаме в изходна позиция. Така снабдяваме кръвта с кислород и я обагатяваме, като по този начин носи ускорено хранителни вещества към мускулите.

Другото нещо е, че така разширяваме гръдният кош. При гърдите в разпъната позиция, изпъваме – надуваме гръдният кош с много приток на въздух и задържаме 2-3 секунди разкъсваме мускулните влакна в крайна позиция и издишаме когато връщаме дъмбелите  изходно. Фасцията също се разпъва и прави място за разтеж на новите мускулни влакна, когато се възстановяваме.

Изкарайте по програмата до месец и преценете за вас как ви се отразява. Преди тренировка изпийте 5 грама аргинин с едно кафе, за да получите добър пъмп по време на тренировката!

И така, това беше! До скоро на всички!

Светльо Николов

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още