понеделник , 13 юли 2020
Начало » Само за Хардгейнери » Съкратена Тренировка от Светльо Николов
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Съкратена Тренировка от Светльо Николов

Съкратена Тренировка от Светльо Николов

Здравейте отново приятели на Тренирай.БГ! Днес темата е „съкратена тренировка“! Нищо ново, ще каже някой, но аз не мисля така. Винаги има какво ново да се научи, дори да не ни влезе в употреба. То просто ще седи в резерв!

При съкратените програми има две големи предимства:

Първо, когато тренировките не са продължителни, това дава възможност на упражненията да се изпълнят максимално интензивно.

Второ, че за нашият организъм ще бъде по-лесно да се възстановява между тренировките. А това значи, че е много по-малка  вероятността да се претренира.

Другото също важно нещо е, че в залата ще прекарваме по-малко време, което е от значение при днешното  напрегнато ежедневие. За някои хора, съкратените тренировки са единственият път за физическо развитие. Но стига сме говорили, нека да преминем към действие!

Днешното предложение е за тренировка 3 пъти седмично или Понеделник–Срядя–Петък. Ще редуваме тренировките през седмицата така:

Понеделник – Тренировка А

Сряда – Тренировка Б

Петък – Тренировка А

Понеделник – Тренировка Б

и т.н.

Тренировка А
Два до три работни сета с тежки дъмбели!
Пуловер с дъмбел 3х6 в суперсет с
Флайс на пейка–главата горе 3х6
Сгъване за бицепс под наклон 3х6 в суперсет с
Разгъване на трицепс зад глава с дъмбел 3х6

Тренировка Б
Пълен клек с щанга 3х6–8
Сгъване на задно бедро 2х6 в суперсет с
Прасец на калф машина от стоеж 2х6–8
Раменни преси от сед с дъмбели 3х6
Разтваряне за рамо 2х8

Нека пуловерът с гърдите се изпълнява дихателно! При пускане на дъмбелът зад главата при първото упражнение, поемаме въздух и го задържаме за няколко секунди. След което издишаме в изходна позиция. Така снабдяваме кръвта с кислород и я обагатяваме, като по този начин носи ускорено хранителни вещества към мускулите.

Другото нещо е, че така разширяваме гръдният кош. При гърдите в разпъната позиция, изпъваме – надуваме гръдният кош с много приток на въздух и задържаме 2-3 секунди разкъсваме мускулните влакна в крайна позиция и издишаме когато връщаме дъмбелите  изходно. Фасцията също се разпъва и прави място за разтеж на новите мускулни влакна, когато се възстановяваме.

Изкарайте по програмата до месец и преценете за вас как ви се отразява. Преди тренировка изпийте 5 грама аргинин с едно кафе, за да получите добър пъмп по време на тренировката!

И така, това беше! До скоро на всички!

Светльо Николов

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*