тренирай

Съкратена Тренировка от Светльо Николов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 мар. 20 от Александър Георгиев

Здравейте отново приятели на Тренирай.БГ! Днес темата е "съкратена тренировка"! Нищо ново, ще каже някой, но аз не мисля така. Винаги има какво ново да се научи, дори да не ни влезе в употреба. То просто ще седи в резерв!

При съкратените програми има две големи предимства:

Първо, когато тренировките не са продължителни, това дава възможност на упражненията да се изпълнят максимално интензивно.

Второ, че за нашият организъм ще бъде по-лесно да се възстановява между тренировките. А това значи, че е много по-малка  вероятността да се претренира.

Другото също важно нещо е, че в залата ще прекарваме по-малко време, което е от значение при днешното  напрегнато ежедневие. За някои хора, съкратените тренировки са единственият път за физическо развитие. Но стига сме говорили, нека да преминем към действие!

Днешното предложение е за тренировка 3 пъти седмично или Понеделник–Срядя–Петък. Ще редуваме тренировките през седмицата така:

Понеделник - Тренировка А

Сряда - Тренировка Б

Петък - Тренировка А

Понеделник - Тренировка Б

и т.н.

Тренировка А
Два до три работни сета с тежки дъмбели!
Пуловер с дъмбел 3х6 в суперсет с
Флайс на пейка–главата горе 3х6
Сгъване за бицепс под наклон 3х6 в суперсет с
Разгъване на трицепс зад глава с дъмбел 3х6

Тренировка Б
Пълен клек с щанга 3х6–8
Сгъване на задно бедро 2х6 в суперсет с
Прасец на калф машина от стоеж 2х6–8
Раменни преси от сед с дъмбели 3х6
Разтваряне за рамо 2х8

Нека пуловерът с гърдите се изпълнява дихателно! При пускане на дъмбелът зад главата при първото упражнение, поемаме въздух и го задържаме за няколко секунди. След което издишаме в изходна позиция. Така снабдяваме кръвта с кислород и я обагатяваме, като по този начин носи ускорено хранителни вещества към мускулите.

Другото нещо е, че така разширяваме гръдният кош. При гърдите в разпъната позиция, изпъваме – надуваме гръдният кош с много приток на въздух и задържаме 2-3 секунди разкъсваме мускулните влакна в крайна позиция и издишаме когато връщаме дъмбелите  изходно. Фасцията също се разпъва и прави място за разтеж на новите мускулни влакна, когато се възстановяваме.

Изкарайте по програмата до месец и преценете за вас как ви се отразява. Преди тренировка изпийте 5 грама аргинин с едно кафе, за да получите добър пъмп по време на тренировката!

И така, това беше! До скоро на всички!

Светльо Николов

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.