понеделник , 13 юли 2020
Начало » Тренирай с мен » Който иска намира начин – Една Тренировка от Ангел Генов
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Който иска намира начин – Една Тренировка от Ангел Генов

Който иска намира начин – Една Тренировка от Ангел Генов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Казвам се Ангел Генов на 54 години от гр. Пловдив. Поканихте ме да пиша малко за това как продължавам да тренирам под тази обсада от вируса. Направих тренировките един вид триразови!

Сутрин рано в 6 започвам с качване и слизане по стълби. Всъщност съвета ми към всички е да спрат да ползват асансьор, тясно помещение инкубатор за вируси. И така 10 пъти до 8 мият етаж и обратно за допълнително натоварване ползвам раница с 10 литрова туба с вода вътре. Освен като кардио дава и страхотно натоварване на краката всички групи включително и глутеуси.

В 10 часа след втората закуска излизам на площадката за стриит фитнес. Правя 4 упражнения в 5 суперсерии. Или набиране на лост с широк хват 10 повторения, сухи кофички 25 повторения. След това набиране с тесен подхват 10 повторения и кофички с мах.

Две минути почивка и отново – 5 такива сета! Около 35 – 40 минути отнема. Следобед работа между три стола. Всъщност това го заимстван от един готин пич с когото се запознахме в сайта. Здравей Мирчо, надявам се не се сърдиш за плагиатството.

И така два стола отпред на разстояние един от друг трети отзад като равнобедрен триъгълник. Лицеви опори, пуска се много бавно за 4 секунди до пълно разстягане на гърдите, задържаме за две секунди и нагоре пак 4 секунди. Горенето в гърдите е невероятно.

Второ упражнение един стол с една туба 6 литра с вода и разтваряне с една ръка в страни. Страхотно натоварване, който не вярва да опита. Сгъване с туба с вода от наклон или тъй нареченото Арнолд сгъване. Отново между два стола но обратно за лицева упора. Или разгъване за трицепс.

Коремни преси с крака на стола в суперсерия с повдигане на краката седнал за долна част. Три суперсета от това и край. Отново около 30 минути. Аз не обичам тренировки с голям обем но сега с работа със собственото тегло това е необходимо. Повече бройки повече серий, важно е да не спираме да не се предаваме. Зная, че този начин на трениране ще загубя малко мускулна маса но обещавам да стана много по-релефен!

Ангел Генов

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. даниел

    Поздрави г-н Генов,за перфектната форма !
    може ли да споделите един хранителен режим за качване на мускулна маса ,ваша диета
    Благодаря

    • Ангел Генов

      Даниел съжалявам ако съм забавил отговора си към вас но сега виждам коментара ви .
      Общо взето аз не съм особенно компетентен в храненето . Сега когато се изчистих доста добре ползвам консултациите на Влади Стоянов . Едно момче което е много по млад от мен но ссъс сериозен опит в диетите и храненето .
      Ще ви предложа това което смятам да опитам ,сега след като спра диетата , след като си дам малко почивка на организма и ще започна от средата на май опит да покача 7 – 8 килограма сравнително чисто .
      Навярно ще се изчистя максимално за моето ниво на 78 кг. Това при ръст около 173 см . Към досегашната си диета смятам да включа млечни храни основно извара , която по настояване на Влади махнах . Малко ядки (сурови орехи ) малко зелен и зрял фасул , леща , соев изолат също . Но нека ти предложа нещо . Искам да не го следваш сляпо а да се консултираш с хора които са минали през няколко цикъла на качване и чистене .
      Имай на предвид че въпреки моите 54 години метаболизмът ми е доста бърз и за това може въглехидратите за мен да са повече .
      И така .
      Закуска 6 и 30 . 10 белтъка два жълтъка 100 грама овесени ядки правя ги на палачини 3 бр. Отгоре намазвам с чаена лъжичка мед и фастъчено масло .
      8 и 30 извара 150 г половин кисело мляко обезмаслено протеин една доза 30 г. Малко орехи 20 грама и лъжичка мед .
      10и30 . Трета закуска 10и30 , 150 грама пилешко месо 200 грама краставица или зеле или салата най общо казано .
      Обяд 200 пилешко или телешко или конско или не тлъсто свинско заедно с 300 грама ориз или картофи .
      15 часа 150г. Извара млеко , протеин мед и орехи .
      17 часа тренирам .
      В 18 часа след тренировка 150 грама месо пилешко 200 грама ориз , може един два локума , късчета не кутии 😃😃😃.
      20и30 вечеря риба но може и друго месо
      аз предпочитам риба 150 грама , салата 300 грама
      Ако охладнея преди да заспя към 22 часа чаша обезмаслено кисело мляко с един банан или една ябълка .
      Доста е ангажиращо на два часа да се храниш но това си е избор .
      Някой вместо храна взимат в междинните закуски геймър или протеин , но аз съм превърженик на здравото хранене .

      • даниел

        Много благодаря за изчерпателният отговор,който ми даде ….запазвам си правото за в бъдеще отново да се съветвам с теб:)))) БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*