тренирай

Мускулна маса за Хардгейнъри - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 фев. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Радвам се, че поредицата за Хардгейнъри предизивка голям интерес и много от вас припознаха този начин на трениране като свой. Няма как да е иначе, просто така тренират обикновените трениращи. Хората, които тренират във фитнесите в 99,9% от случаите не са културисти. Тогава защо същия процент тренират като културисти 🙂

Но да си дойдем на думата. Днес ще ви представя една супер тренировка за Хардгейнъри. Не е лека, въпреки че на някой може да му се стори така. Но, първо опитай преди да съдиш 🙂

Тренировка №1

  1. Бенч-преса - 5х12,10,8,6,10
  2. Набиране - 4х макс
  3. Клек с щанга - 4х15,12,10,10 в суперсерия с:
  4. Пуловър с щанга - 4х10-15
  5. Прасци с дъмбел - 4х15,12,10,10

Почивка 2 или 3 дни!

Тренировка №2

  1. Мъртва тяга с Трап бар - 5х12,10,8,6,4
  2. Обръщане щанга пред гърди + преса над глава - 4х10,8,6,6
  3. Кофички - 3х макс
  4. Сгъване с щанга - 4х12,10,8,8
  5. Повдигане краката от вис - 3х макс

Почивка 2 или 3 дни!

Тренировката никак не е лека, проста е но със сигурност не е лека! Имаме тежки базови упражнения, с които удряме цялото тяло два пъти седмично и повярвайте имате нужда от всеки един почивен ден.

Целта в залата трябва да е само една единствена - минимум 1 повторение повече от предишната тренировка. Така и само така ще вървите напред. Ако изграждате прогресивно силата си тренировка след тренировка и всичко това е обезпечено с достатъчно протеин и калориен излишък, то няма как да не качите килограми и да не увеличите мускулите си!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още