Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса за Хардгейнъри - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 фев. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Радвам се, че поредицата за Хардгейнъри предизивка голям интерес и много от вас припознаха този начин на трениране като свой. Няма как да е иначе, просто така тренират обикновените трениращи. Хората, които тренират във фитнесите в 99,9% от случаите не са културисти. Тогава защо същия процент тренират като културисти 🙂

Но да си дойдем на думата. Днес ще ви представя една супер тренировка за Хардгейнъри. Не е лека, въпреки че на някой може да му се стори така. Но, първо опитай преди да съдиш 🙂

Тренировка №1

  1. Бенч-преса - 5х12,10,8,6,10
  2. Набиране - 4х макс
  3. Клек с щанга - 4х15,12,10,10 в суперсерия с:
  4. Пуловър с щанга - 4х10-15
  5. Прасци с дъмбел - 4х15,12,10,10

Почивка 2 или 3 дни!

Тренировка №2

  1. Мъртва тяга с Трап бар - 5х12,10,8,6,4
  2. Обръщане щанга пред гърди + преса над глава - 4х10,8,6,6
  3. Кофички - 3х макс
  4. Сгъване с щанга - 4х12,10,8,8
  5. Повдигане краката от вис - 3х макс

Почивка 2 или 3 дни!

Тренировката никак не е лека, проста е но със сигурност не е лека! Имаме тежки базови упражнения, с които удряме цялото тяло два пъти седмично и повярвайте имате нужда от всеки един почивен ден.

Целта в залата трябва да е само една единствена - минимум 1 повторение повече от предишната тренировка. Така и само така ще вървите напред. Ако изграждате прогресивно силата си тренировка след тренировка и всичко това е обезпечено с достатъчно протеин и калориен излишък, то няма как да не качите килограми и да не увеличите мускулите си!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар