Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Базова тренировка за Обемни и Заоблени Рамена

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 фев. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с поредицата и днес ще видим една тренировка за Рамена. Това е мускулната група, която издава дали тренирате или не, дори през дрехите. Няма как да се "скрият" едни добре развити и заоблени рамена.

Упражнение №1: Раменни преси с щанга - базово и основно упражнение. За разлика от Милитъри пресите, тук ще ги правим от седеж с облегалка на гърба. Добре е в залата да имате такъв уред със стойки от който да взимате щангата пред вас, а отзад. Правим 5 серии в пирамида като последната е най-тежка с 6 повторения до отказ.

Упражнение №2 и №3: Разтваряне с дъмбели в страни в суперсерия с Вертолет. Тези две упражнения се правят едно след друго без почивка помежду им. Разтварянето с дъмбели удря директно средната част на раменният мускул, а вертолета натоварва целия раменен пояс плюс трапеца. Напълно е достатъчно да се направят две суперсерии до отказ.

Упражнение №4: Разтваряне с дъмбели от наклон. Завършваме с едно упражнение за задната част на раменете. Тук е най-добре да постъпим както Лари Скот, първия Мистър Олимпия. Лари подбипра главата си на когато е наведен напред върху някоя опора и от тази позиция растваря ръцете в страни като лактите са водещи. Три серии в пирамида са напълно достатъчни.

Програмата би изглеждала така:

  1. Раменни преси с щанга от седеж - 5х15,12,10,8,6
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 2х8-12 в суперсерия с:
  3. Вертолет - 2х8-12
  4. Разтваряне от наклон с дъмбели - 3х12,10,8

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още