сряда , 1 април 2020
Начало » Тренировки » Базова тренировка за Здрави Крака
Базова тренировка за Здрави Крака

Базова тренировка за Здрави Крака

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на краката. Добре развитите бедра и прасци предават един мощен вид на цялото тяло.  Обикновено хората с добре развити крака имат и доста мускули по горната част от тялото. Разбира се има и обратния вариант, но там нещата се разкриват когато дойде време за късите гащи 🙂

Тренировката за крака не е сред любимите на повечето, но истински отдадените никога не я пропускат. За тях е и днешното предложение:

Упражнение №1: Клек – няма как да минем без него – Царя на всички упражнения и най-главното за крака. Ако нямате медицински проблем никога не се лишавайте от него. То изгражда здрави и добре изглеждащи мускули по цялата долна част. Тук правим 6 серии в пирамида като предпоследната е най-тежка, а последната напомпваща.

Упражнение №2: Напъди – Нападите са чудесно упражнение за оформяне на бедрата, а ако питате мен и за мускулна маса. Натоварва изцяло предната част на бедрото, неговата задна част и ханша. Може да се прави с дъмбели или със щанга – Три серии по 10-15 повторения ще ви покаже какво е умора и мускулна треска на следващия ден.

Упражнение №3: Сгъване краката от лег – класическо упражнение за задната част на бедрата. Едно време са го правели като са държали дъмбел с краката, което между другото никак не е лошо, но сега си имаме машини. Три серии по 10-15 повторения е всичко от което се нуждаете.

Упражнение №4: Повдигане за прасци с дъмбел в ръка – Супер упражнение! Повдигането с един крак и допълнително тежест в ръката предлага отлично натоварване без големи тежести и напрежение в кръста. Номера тук е да стъпите на по-високо стъпало така, че да може да пускате петата максимално на долу да растегнете добре прасеца преди да вдигнете нагоре до пълна контракция. Три или четири серии с 10-15 повторения за крака ще даде достатъчно натоварване да стимулира нов растеж. И, не забравяйте пълна амплитуда – максимално отпускане и вдигане!

Програмата би изглеждала така:

  1. Клек – 6х15,12,10,8,6,12
  2. Напъди – 3х10-15
  3. Сгъване от лег – 3х10-15
  4. Прасци с дъмбел – 3-4х10-15

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*