Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Том Харди за филма Венъм

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 22 ян. 20 от Александър Георгиев

Том Харди е един от актуалните актьори днес. Роден на 15 септеври 1977 година в Англия, той е сред най-търсените звезди в Холивуд. След ролята си в "Бойна кръв" Харди се нареди и сред съвременните мускулести герои от екрана. Нека днес видим и подготовката за хитовия филм Венъм.

Използван е класическият сплит "Горна-Долна част", като особеността тук е, че се тренира пет дни в седмицата. Три пъти имаме горна част и два пъти долна. Това е така, поради факта, че почти всеки ден Харди има тренировки и по смесени бойни изкуства, "навик" останал след "Бойна кръв"

Ден: 1 - Горна част

  1. Полу-лег с дъмбели - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  2. Лицеви опори - 1х10 загряваща + 2х макс
  3. Набиране - 1х10 загряваща + 2х макс
  4. Високо гребане към брадичката - 1х10 загряваща + 2х6-8
  5. Придърпване на горен скрипец пред лицето /Face Pull/- 3х10
  6. Коремни преси - 4х20

Ден: 2 - Долна част

  1. Клек - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  2. Лег-преси - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  3. Лег екстензии - 1х10-15 загряваща + 2х макс
  4. Сгъване от лег - 1х10-15 загряваща + 2х макс
  5. Повдигане за прасци прав на машина - 4х20

Ден: 3 - Горна част

  1. Полу-лег с щанга - 2х10-15 загряващи + 2х 6-8
  2. Раменни преси с дъмбели - 2х10-15 загряващи + 2х 6-8
  3. Набиране в подхват - 1х10-15 загряваща + 2х макс
  4. Обръщане пред гърди - 1х10-15 загряваща + 2х 6-8
  5. Гребане на долен скрипец - 3х10
  6. Повдигане на краката от лег - 4х15-20

Ден: 4 - ПОЧИВКА

Ден: 5 - Долна част

  1. Мъртва тяга с Трап Бар - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  2. Хекен клек - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  3. Хиперекстензии - 1х10-15 загряваща + 2х макс
  4. Напади - 1х10-15 загряваща + 2х15-20
  5. Повдигане за прасци - 4х20

Ден: 6 - Горна част

  1. Гребане с щанга -2х10-15 загряващи + 2х6-8
  2. Бенч-преси легнал на пода - 2х10-15 загряващи + 2х6-8
  3. Набиране с успореден хват - 1х10-15 загряваща + 2х макс
  4. Военни преси - 1х10-15 загряваща + 2х6-8
  5. Хоризонтално набиране - 3х10
  6. Планк - 3х 60 секунди

Ден: 7 - ПОЧИВКА

Том Харди в "Бойна кръв"

 

Очаквайте и хранителния режим на Том Харди!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още