четвъртък , 27 февруари 2020
Начало » Тренировки » Тренирай цялото тяло ТРИ пъти седмично
Тренирай цялото тяло ТРИ пъти седмично

Тренирай цялото тяло ТРИ пъти седмично

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено, когато дам съвет „тренирай цялото тяло три пъти седмично“ настава едно мълчание. Погледа става недоверчив и няма да се учудя, ако човека насреща си мисли „какво по дяволите ми говори тоя“ 🙂

Разбирам напълно! Гледната точка на човек се определя от неговите знания, вярвания и внушения. И, точно тук се крие най-голямата пречка пред всеки, който иска да постигне нещо. Винаги съм се учудвал на хора, които тренират по един и същи начин месеци, дори години без видим ефект. Просто така правят другите, обикновено оправданието е – така пише този, онзи и аз си знам 🙂

Нека едно нещо е ясно, няма как да получиш различни резултати, ако правиш едно и също всеки път. Тук обаче е най-голямата трудност! Как да променим нещо, което е общо прието. Ами трудно. В началото ще има съмнения, недоверие, желание да се върнем към познатото старо т.н. Но това са само емоции, а емоциите обикновенно пречат на здравия разум.

Е, приятели ако все още не сте доволни от това, което постигате в залата, защо не опитате нещо доказано във времето. Нещо забравено, нещо което до преди 60-70 години е бил еднинствения начин за правене на мускули, а именно цялото тяло три пъти седмично. Ето ви и примерна програма.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Мъртва тяга с Трап бар – 4х10,8,6,4
  2. Военни преси – 3х10,8,6
  3. Гребане с дъмбел – 3х10,8,6
  4. Кофички – 3х макс
  5. Сгъване с щанга – 3х10,8,6
  6. Коремни преси – 2х макс

СРЯДА:

  1. Лег-преса – 4х15,12,10,8
  2. Сгъване краката от лег – 3х15,12,10
  3. Фермерска разходка – 2х 45 секунди
  4. Полу-лег с дъмбели – 3х12,10,8
  5. Горен скрипец пред гърди – 3х12,10,8

ПЕТЪК:

  1. Бенч-преси – 4х12,10,8,6
  2. Набиране – 3х макс
  3. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х12,10,8
  4. Преден клек – 4х15,12,10,8
  5. Мъртва тяга с дъмбели и изпънати крака – 3х15,12,10
  6. Ходене на пръсти с щанга на раменете – 2х 45 секунди
Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*