Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай цялото тяло ТРИ пъти седмично

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 20 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено, когато дам съвет "тренирай цялото тяло три пъти седмично" настава едно мълчание. Погледа става недоверчив и няма да се учудя, ако човека насреща си мисли "какво по дяволите ми говори тоя" 🙂

Разбирам напълно! Гледната точка на човек се определя от неговите знания, вярвания и внушения. И, точно тук се крие най-голямата пречка пред всеки, който иска да постигне нещо. Винаги съм се учудвал на хора, които тренират по един и същи начин месеци, дори години без видим ефект. Просто така правят другите, обикновено оправданието е - така пише този, онзи и аз си знам 🙂

Нека едно нещо е ясно, няма как да получиш различни резултати, ако правиш едно и също всеки път. Тук обаче е най-голямата трудност! Как да променим нещо, което е общо прието. Ами трудно. В началото ще има съмнения, недоверие, желание да се върнем към познатото старо т.н. Но това са само емоции, а емоциите обикновенно пречат на здравия разум.

Е, приятели ако все още не сте доволни от това, което постигате в залата, защо не опитате нещо доказано във времето. Нещо забравено, нещо което до преди 60-70 години е бил еднинствения начин за правене на мускули, а именно цялото тяло три пъти седмично. Ето ви и примерна програма.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Мъртва тяга с Трап бар - 4х10,8,6,4
  2. Военни преси - 3х10,8,6
  3. Гребане с дъмбел - 3х10,8,6
  4. Кофички - 3х макс
  5. Сгъване с щанга - 3х10,8,6
  6. Коремни преси - 2х макс

СРЯДА:

  1. Лег-преса - 4х15,12,10,8
  2. Сгъване краката от лег - 3х15,12,10
  3. Фермерска разходка - 2х 45 секунди
  4. Полу-лег с дъмбели - 3х12,10,8
  5. Горен скрипец пред гърди - 3х12,10,8

ПЕТЪК:

  1. Бенч-преси - 4х12,10,8,6
  2. Набиране - 3х макс
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х12,10,8
  4. Преден клек - 4х15,12,10,8
  5. Мъртва тяга с дъмбели и изпънати крака - 3х15,12,10
  6. Ходене на пръсти с щанга на раменете - 2х 45 секунди
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още