неделя , 19 януари 2020
Начало » Само за Хардгейнери » Съкратена Тренировка за Труднокачващи Тегло
Съкратена Тренировка за Труднокачващи Тегло

Съкратена Тренировка за Труднокачващи Тегло

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви предтавя една тренировка от Пири Рейдър, един от най-уважаваните пионери в Желязната игра.

Пири Рейдър е роден в началото на 20-ти век, през 1909 година. Висок и слаб, като младеж, той се насочва към тренировките с тежести. Въпреки няколкото години упорити тренировки, теглото му се върти около независните 60 кг. Тогава той решава да екпериментира! С много проби и грешки, достига до съкратения тип тренировка от малко на брой базови упражнения, като крайъгълния камък в цялата система е дихателния клек с щанга и 20 повторения.

Този тип тренировки му дават прираст от над 30 кг лично тегло само за година и половина. Рейдър увеличава мускулната си маса, но и придобива невероятна сила. Става Шампион на Средния Запад във вдигането на тежести и много уважавана личност. През 1936 година основава списанието IRON MAN, на което е и главен редактор цели 50 години! Неговите знания и упорит труд превръщат списанието в легендарно за бодибилдинг средите и до днес.

Нека да разгледаме една тренировка, която Пири Рейдър препоръчва за мъже, които искат да повишат ниското си тегло.

  1. Повдигане от лег с щанга – 2х8-12
  2. Гребане с щанга от наклон – 2х8-12
  3. Дихателен клек – 1х20 веднага след това:
  4. Пуловър с лека щанга – 1х20

Тренировката се изпълнява не повече от 3 пъти седмично, най-добре през 2-3 дни или 2 пъти седмично. Упражненията се правят бавно, стриктно и тежеста е под контрол постоянно. Вдигането от лег и гребането с щанга се правят с постоянна тежест за двете работни серии. Разбира се до тях трябва да стигнем с няколко згряващи преди това.

Основата на тренировката е Дихателния Клек! Какво представлява? След 2-3 загряващи серии слагаме тежест с която може да направи 10 до 12 повторения, след  което продължаваме до 20!!!

Как става? Стигнали сме 10-тото повторение, оставаме прави с щанга на раменете и правим 2-3 дълбоки вдишвания и правим още 1-2 повторения. Отново „почиваме“ с 2-3 дълбоки вдишвания и търсим следващите 1-2 повторения…..така до 20! Напрежението е доста голямо и само, който е преминал през такава серия знае за какво говоря. След като приключим с клека лягаме на пейката и взимаме една лека щанга за пуловър с прави ръце.

Просто е, но не е лесно, нито пък леко. Ако преминете целенасочено и отдадено през тренировката ще установите,че имате нужда от поне два или три цели дни пълна почивка! Почивайте добре, хранете се питателно, спете достатъчно и нещата ще потръгнат!

Джо Уайдър, Дан Лаури и Пири Рейдър

BEVERLY Nutrition CREA Extreme Tank

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...