Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Хранене в стил Хеви Дюти на Майк Менцер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За феновете на Хеви Дюти и Майк Менцер, днес ще видим основните принципи при храненето, които съпътстват този тип тренировка.

Менцер е наясно, че човек има индивидуални нужди, но също така знае, че могат за всички да се очертаят няколко правила. Майк Менцер вярва, че трениращите за изграждане на мускули не се нуждаят от чак толкова големи нивата на протеин, които се препоръчват в списанията.  В книгата си "Хеви Дюти" той споделя:

„Фактът, че мускулите са само 22 процента протеин - подсказва, че нашите протеинови нужди не са толкова високи, колкото си мислим. Ако следваме всеобщата логика трябва да пием с галони течности само защото мускулите са повече от 70 процента вода, за да ускорим процеса на растеж на мускулите."

Хеви Дюти хранене:

Майк Менцер вярва, че съотношението: Въглехидрати 60%, Протеини 25% и Мазнини 15% е най-подходящо при режим на високо интензивни тренировки в стил Хеви Дюти! А, това дали ще качваме мускулна маса или изчистваме подкожните мазнини зависи само и единствено от калорийният баланс. Също така той подбира дневното меню спорет 4-те хранителни групи по отношение на хранителните източници и разпределени порции равномерно през деня!

1-ва Група:

плодове и зеленчуци – общо 4 порции дневно

2-ра Група:

зърнени култури и храни – общо 4 порции дневно

3-та Група:

месо,риба,птици,яйца – общо 2 порции дневно

4-та Група:

мляко и млечни продукти – общо 2 порции дневно

 

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli