Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ударна Тренировка за Рамена

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 06 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една тренировка за рамена на великият Франк Зейн - Мистър Олимпия 1977, 1978 и 1979 година. Зейн е известен с уникалната си симетрична фигура и е едиствения културист печелил най-голямото отличие с тегло под 85 кг!

През 70-те години Франк Зейн променя сплита си и от "горна-долна част" минава към "Бутам-Дърпам-Крака". Първия сплит Зейн тренира 6 пъти седмично и завърта мускулите цели 3 пъти за това време, като почива само неделята. С новото разпределение треннировъчните дни отново са 6, но мускулните групи са тренират два пъти за това време. Почивката отново е неделя.

ПЪРВА Тренировка:

  1. Преси с дълбели - 3-4х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 3-4х8-10
  3. Вертолет - 3-4х6-8
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3-4х8-10

ВТОРА Тренировка:

I-ва Суперсерия:

  1. Раменни преси с дълбели - 4-5х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели в страни -4-5х10-12

II-ра Суперсерия:

  1. Вертолет - 4-5х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4-5х10-12

В първия бутащ ден от седмицата се прави първата тренировка. Там целта е да се вдигат колкото се може по-големи тежести. Почивките между сериите са по 2-3 минути.

Във втория бутащ ден от седмицата се прави втората тренировка. Там целта е максималното напомпване. За целта се изпълняват същите четири упражнения но са разделени във две групи суперсерии. Почивката между сериите са минута, минута и половина. Тук тежестите са с 10-15% по-малки в сравнение с първата тренировка.

Франк Зейн

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар