Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай цялото тяло ДВА пъти седмично - 2 част

6 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим още една програма от поредицата "Тренирай цялото тяло Два пъти седмично". За някой две тренировки на седмица може и да не са достатъчни, но в повечето случаи това е решението за тези, които нямат прогрес от години.

Две тренировки за период от 7 дни има и своите предимства. Не робуваме на точно определени дни като - ден за гърди, а днес сме за гръб, утре крака и т.н. Това може да си позволи някой, които работи това и фитнеса е на първо място сред приоритетите му. Останалите от нас ходим на работа, гледаме семейства и имаме куп други отговорности, които винаги са важни буквално за съществуването ни. Въпреки това искаме да правим мускули! Как да постъпим? Отговора е умно!

Едно време преди 60-70 години тренирането на цялото тяло е било единствения начин за развитие на мускулна маса и сила. Базови упражнения, здрава храна и достатъчно сън. Защо това да не работи и сега? Всъщност работи, но много малко хора се доверяват на нещо, което не облечено в модерни и научни твърдения.

Нека да е ясно едно! Упражненията, които развиват големината и силата на мускулите не са кой знае колко много. Такива са били преди 100 години, такива са и днес! Няма как да се замени клека, тягата, повдигането от лег, военните преси, набиранията  и кофичките. Тези упражнения с някои допълнения са това от което се нуждае всеки, за да развие своето тяло. Те товарят цели мускулни зони, карат мускулите да работят заедно, а това е най-ествестеното нещо, което може да направим. Нека сега да видим и днешното предложение:

Тренировка А: Понеделник

  1. Клек с щанга - 3х10-15 в суперсерия с:
  2. Пуловър - 3х10-15
  3. Бенч-преса - 3х6-10
  4. Гребане с щанга - 3х6-10
  5. Повдигане за прасци с дъмбел в ръка - 3х10-15

*Посочените серии са работни, загряващите са от 1 до 3 в зависимост от упражненията и тежеста, която се използва. Първите две упражнения се правят в суперсерии.

Тренировка Б: Четвъртък

  1. Мъртва тяга с трап бар - 3х6-10
  2. Военни преси - 3х6-10
  3. Набиране - 4х6-10 в суперсерия с:
  4. Кофички - 4х6-10

*Посочени са само работните серии без загряващите. Загряващите са от 1 до 3 в зависимост от упражнението и тежестта, която се използва. Набирането и кофичките се правят в суперсерии, като последната серия ( четвъртата) набирането се прави в тесен подхват, кофичките с изправено тяло и акцент върху трицепсите. 

 

Посочените дни са ориентировъчни, вие може да си подберете други удобни за вас. Важното е след всяка тренировка да има по 2-3 почивни дни!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

6 коментара

  1. Здравейте, бих попитал за някакъв заместител на пуловъра. защото нямам дъмбели. Благодаря предварително за отговора

    1. Може с щанга или ако няма уреди, хващаш се за касата на вратата и се дърпаш с тялото назад така, че да усетиш дърпане в перките.

  2. Класическа тяга в суперсерия с пулоувър вариант ли е? Бих искал да ги редувам с клека. Пак си е стабилно натоварване по пътя на логиката 🙂

    1. Има смисъл, само ако е с повечко повторения поне 10-15

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още