Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Съкратена "Бутам-Дърпам" тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 18 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще добавим към колекцията ни от съкратени тренировки, още една. Както не веднъж е ставало дума, съкратените тренировки може би са единственото решение за голям брой трениращи. Те са за тези, който въпреки, че се хранят и почиват правилно все още нямат напредъка, който искат.

Обикновено това са хора с натоварено ежедневие, обикновена генетика и разбира се тренират в свободното си време. Въпреки това практиката доказва, че съкратените тренировки са тези, които вършат работа в подобни случай.

Днешната програма е базирана върху още една класика "Бутам-Дърпам". В едната тренировка сме събрали бутащите упражнения, а в другата дърпащите. Така всички мускулни групи имат еднакво време за възстановяване, което е добра предпоставка за растеж.

Тъй като програмата е съкратена, подбираме тези упражнения, които въвличат няколко мускулни групи. Така вадим тежката артилерия необходима за целта!

Тренировка А: Понеделник

  1. Пълен клек - 3х5-7 + 2х10-15
  2. Раменни преси с щанга прав - 3х5-7 + 2х10-15
  3. Кофички - 3х10-15

Тренировка Б: Петък

  1. Мъртва тяга - 3х5-7 + 2х10-15
  2. Набиране в подхват до брадичката - 3х10-15

Пояснения:

  • Упражненията Клек, Раменни преси и Мъртва тяга се правят по следния начин: Първите 3 серии са тежки с за 5 до 7 повторения, след което следват 2 по-леки серии с 10 до 15 повторения, което максимално ще напомпи тренираните мускули.
  • Кофичките и Набиранията се правят до отказ във всяка серия. Когато стигнем 15 повторения за всяка една серия, се слага колана и закачаме допълнително тежест.

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli