Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Съкратена "Бутам-Дърпам" тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 18 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще добавим към колекцията ни от съкратени тренировки, още една. Както не веднъж е ставало дума, съкратените тренировки може би са единственото решение за голям брой трениращи. Те са за тези, който въпреки, че се хранят и почиват правилно все още нямат напредъка, който искат.

Обикновено това са хора с натоварено ежедневие, обикновена генетика и разбира се тренират в свободното си време. Въпреки това практиката доказва, че съкратените тренировки са тези, които вършат работа в подобни случай.

Днешната програма е базирана върху още една класика "Бутам-Дърпам". В едната тренировка сме събрали бутащите упражнения, а в другата дърпащите. Така всички мускулни групи имат еднакво време за възстановяване, което е добра предпоставка за растеж.

Тъй като програмата е съкратена, подбираме тези упражнения, които въвличат няколко мускулни групи. Така вадим тежката артилерия необходима за целта!

Тренировка А: Понеделник

  1. Пълен клек - 3х5-7 + 2х10-15
  2. Раменни преси с щанга прав - 3х5-7 + 2х10-15
  3. Кофички - 3х10-15

Тренировка Б: Петък

  1. Мъртва тяга - 3х5-7 + 2х10-15
  2. Набиране в подхват до брадичката - 3х10-15

Пояснения:

  • Упражненията Клек, Раменни преси и Мъртва тяга се правят по следния начин: Първите 3 серии са тежки с за 5 до 7 повторения, след което следват 2 по-леки серии с 10 до 15 повторения, което максимално ще напомпи тренираните мускули.
  • Кофичките и Набиранията се правят до отказ във всяка серия. Когато стигнем 15 повторения за всяка една серия, се слага колана и закачаме допълнително тежест.

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още