Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Когато нищо друго не помага, опитай Съкратена Тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Никога не съм отричал, че Съкратените тренировки за мен са най-добрите що се отнася до мускулното развитие на обикновените трениращи.

Макар и не толкова популярни, както така наречените "бро сплитове" те определено заслужават да им се обърне внимание. Съкратените тренировки са фокусирани върху първия и най-важен принцип за изграждане на мускули - Прогресивното натоварване!

С други думи, ако вдигате същите тежести, както тези от миналата година, не очаквайте някакво впечатляващо мускулно развитие. Силата и растежа на мускулите вървят ръка за ръка.

При съкратените тренировки имаме 6 до 10 базови упражнения, разделени на две групи, които се изпълняват през 2 или 3 дни! Основната и единствена цел е да станем по-силни в тези упражнения. А, подсигурим ли си необходимите калории и достатъчно протеин, то мускулния растеж, който търсим ще стане факт.

Помнете, най-важно е да станете по-силни! Но....това не трябва да е за сметка на доброто, безопасно и правилно изпълнение на упражненията! Както казва Стюарт МакРобърт "Правилното изпълнение е Кралският път към по-големите мускули".

Ето и предложението днес:

Тренировка А: Понеделник

  1. Пълен клек с щанга - 2х10-12
  2. Бенч-преси - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране - 2х макс
  4. Прасци на машина прав - 2х10-15

Тренировка Б: Четвъртък

  1. Мъртва тяга с Трап бар - 1х5-7
  2. Военни преси - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички - 2х макс
  4. Сгъване с щанга - 2х8-10

Упражненията са подбрани така, че на практика тренираме цялото тяло във всяка една тренировка, но с различни по сложност упражнения. Посочените серии са само работни. Преди тях се правят загряващи, които зависят от упражнението и тежестите, които ще използвате.

Например при клека и тягата може да са необходими 4 или 5 загряващи, а при прасците и сгъването със щанга по една.  При бенч-пресите и военните такива, имаме схема 1х5-7 + 1х10-12. Какво ще рече това? Имаме една силова серия с 5 до 7 повторения изпълнена до отказ, след което за втората серия за напомпване! Намаляме тежеста с 15-20% и отново я правим до отказ, но този път се целим в 10 до 12 повторения. За останалите упражнения работните серии се правят с една и съща тежест.

Не се притеснявайте да експериментирате с подобен тип тренировки. Твърдо вярвам в тях, а и да си припомним, че понякога, за да постигнем целта се налага да плуваме срещу течението 🙂

 

 

BRAWN Бодибилдинг без стероиди! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!  Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар