петък , 28 февруари 2020
Начало » Само за Хардгейнери » Когато нищо друго не помага, опитай Съкратена Тренировка
Когато нищо друго не помага, опитай Съкратена Тренировка

Когато нищо друго не помага, опитай Съкратена Тренировка

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Никога не съм отричал, че Съкратените тренировки за мен са най-добрите що се отнася до мускулното развитие на обикновените трениращи.

Макар и не толкова популярни, както така наречените „бро сплитове“ те определено заслужават да им се обърне внимание. Съкратените тренировки са фокусирани върху първия и най-важен принцип за изграждане на мускули – Прогресивното натоварване!

С други думи, ако вдигате същите тежести, както тези от миналата година, не очаквайте някакво впечатляващо мускулно развитие. Силата и растежа на мускулите вървят ръка за ръка.

При съкратените тренировки имаме 6 до 10 базови упражнения, разделени на две групи, които се изпълняват през 2 или 3 дни! Основната и единствена цел е да станем по-силни в тези упражнения. А, подсигурим ли си необходимите калории и достатъчно протеин, то мускулния растеж, който търсим ще стане факт.

Помнете, най-важно е да станете по-силни! Но….това не трябва да е за сметка на доброто, безопасно и правилно изпълнение на упражненията! Както казва Стюарт МакРобърт „Правилното изпълнение е Кралският път към по-големите мускули“.

Ето и предложението днес:

Тренировка А: Понеделник

  1. Пълен клек с щанга – 2х10-12
  2. Бенч-преси – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране – 2х макс
  4. Прасци на машина прав – 2х10-15

Тренировка Б: Четвъртък

  1. Мъртва тяга с Трап бар – 1х5-7
  2. Военни преси – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички – 2х макс
  4. Сгъване с щанга – 2х8-10

Упражненията са подбрани така, че на практика тренираме цялото тяло във всяка една тренировка, но с различни по сложност упражнения. Посочените серии са само работни. Преди тях се правят загряващи, които зависят от упражнението и тежестите, които ще използвате.

Например при клека и тягата може да са необходими 4 или 5 загряващи, а при прасците и сгъването със щанга по една.  При бенч-пресите и военните такива, имаме схема 1х5-7 + 1х10-12. Какво ще рече това? Имаме една силова серия с 5 до 7 повторения изпълнена до отказ, след което за втората серия за напомпване! Намаляме тежеста с 15-20% и отново я правим до отказ, но този път се целим в 10 до 12 повторения. За останалите упражнения работните серии се правят с една и съща тежест.

Не се притеснявайте да експериментирате с подобен тип тренировки. Твърдо вярвам в тях, а и да си припомним, че понякога, за да постигнем целта се налага да плуваме срещу течението 🙂

 

 

BRAWN Бодибилдинг без стероиди! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!  Научи Повече!

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*