Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Чък Сайпс – Мистър Вселена 1960 година - 2 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 дек. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим още една програма от Легендарния Чък Сайпс. Звезда на бодибилдинга през 50-те и 60-те години на миналия век и има успешна кариера цели 15 години като се оттегля от сцената на 41 годишна възраст. Сайпс е имал следните размери в най-добрата си форма:

  • ръст – 182 см
  • тегло – 102 кг
  • гръден кош – 139 см
  • талия – 83 см
  • ръце – 53 см
  • бедра – 68 см

Програмата която ще представя днес е една от "поддържащите тренировки", която Чък Сайпс изпълнявал в периодите, когато не е тренирал усилено за покачване на мускулна маса или за състезание.

Понеделник-Сряда-Петък

  1. Пълен клек - 2х20 в суперсерия с:
  2. Пуловър с щанга - 2х20
  3. Набиране - 2х8
  4. Кофички - 2х12

Вторник-Четвъртък-Събота

  1. Бенч-преси - 2х12
  2. Обръщане с щанга пред гърди - 2х8

Освен това всеки ден Чък Сайпс прави тичане по 1 миля и една бърза тренировка за корема:

  1. Коремни преси - 1х50
  2. Повдигане краката от лег - 1х50

Въпросната програма, която виждате позволява на Сайпс да подържа в тонус наличната си мускулатура и да е във форма. Всеизвестен факт е, че Чък Сайпс е един от най-силните култусристи по това време и редовен участник в силови демонстрации като огъване на железа, късане на телефонни указатели, надуване до пръсване на гумени пликове и други.

Как тренира Чък Сайпс - Мистър Вселена 1960 година - 1 част

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар