Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРИ Големи грешки, които трябва да избягваме

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 22 ное. 19 от Александър Георгиев

Грешка №1: Фокусиране върху тежестта

От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално на тази истина може да доведе до една от най-големите грешки. За какво говоря?

Ако се фокусираме върху тежеста, т.е. целта ние да вдигнем голямата щанга без да следим изпълнението е най-голямата грешка, която може да направим по време на тренировка. Вдигането, лашкането, клатенето и всяко "изпълнение", което не е чисто и стриктно е рецепта за травма, а в най-добрия случай няма да натоварите мускула както трябва.

Стриктното изпълнение с ясно изразена позитивна и негативна фаза е гаранция, че цялото натоварване влиза точно в тренирания мускул или мускулни групи. Едва тогава и само тогава може да погленем към тежестта!

Грешка №2: Голямо разнообаразие

Много хора няма да ме разберат, но повярвайте голямото разнообразие не води до по-добри резулати. Няма никакъв смисъл да си сменяте често тренировката! Няма смисъл да вкарвайте много и разнообразни упражнения за всеки мускул! Няма смисъл да "изненадвате" мускула! Не и докато не направите мускулите си толкова големи, колкото на тези от списанията, които го препоръчват.

Упраженията които правят мускули и наистина могат да работят за нас обикновенните трениращи са една шепа. Няма как да се замени Клека, Тягата, Бенч-пресата, Военните преси, Гребането с щанга, Кофичките, Набиранията и да постигнем същите резултати, ако не ги правим. Това са хляба и солта на резултатните тренировки! Няма други!

Грешка №3: Нетърпение

Ей това е причината за много провали. Всеки се е сблъсквал с неустоимото желание за бързи резултати. Нека да ви кажа нещо! Бързи резултати няма! Мускули не се правят за месец или два! Трябват години и то много! Трябва да се заредим с търпение и да се радваме на всеки милиметър, на всеки грам върху щангата или кантара. Това са първите следи на прогреса! Милиметър след мелиметър ще стане сантиметър. Грам по грам ще стане килограм. Това е пътя, а той е дълъг! Заредете се с търпение и хладнокръвност, дори и да няма видини резултати! Не се отклонявайте от пътя, защото този който се отказва, никога няма да стигне до целта, а този който стига никога не се отказва!

 

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Колкото и години да минават, колкото и нови шампиони излизат, един винаги остава на върха! Арнолд Шварценегер е вдъхновил поколения билдери и обикновени хора да... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli