Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Рик Дрейсин

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ное. 19 от Александър Георгиев

Рик Дрейсин е една от най-интересните бодибилдинг звезди на 70-те години на миналия век. Роден на 12 юли 1944 година, той е един от легендарната група билдери трениращи в Голдс Джим съставена от Арнолд Шварценегер, Франко Колумбо, Лу Фериньо  други.

Рик Дрейсин обаче е различен. Въпреки, че се явява на няколко бодибилдинг състезания, неговия фокус е в кеча! Но това не е всичко, освен кечист, той е и каскадьор - с две думи луда глава. Това обаче не му пречи да следва типична бодибилдинг програма! Тренира три последователни дни, почива един и повтаря отново.

Първи ДЕН: Гърди и Гръб

  1. Бенч-преси с дъмбели - 4х8-12
  2. Флайс - 4х8-12
  3. Пек-дек - 4х8-12
  4. Кофички - 4х8-12 в суперсерия с:
  5. Горен скрипец пред гърди - 4х8-12
  6. Пулдаун с прави ръце - 4х12
  7. Набиране - 4х10-12
  8. Мъртва тяга - 4х10

Втори ДЕН: Рамена и ръце

  1. Раменни преси на Смит машина - 4х8
  2. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х15
  3. Разтваряне в страни от седеж - 4х15
  4. Повдигане на дъмбели пред тялото - 3х15
  5. Сгъване с щанга - 3х8
  6. Сгъване с дъмбели от седеж - 3х8 в суперсерия с:
  7. Скотово сгъване - 3х8
  8. Разгъване на скрипец - 4х12
  9. Кик бек - 3х12
  10. Разгъване с въже над глава - 3х15

Трети ДЕН: Крака

  1. Магарешко повдигане за прасци - 6х15
  2. Разгъване на машина - 4х15
  3. Сгъване от лег - 4х15
  4. Лег-преси - 5х15

Четвърти ДЕН: ПОЧИВКА

Рик Дрейсин

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар