Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай цялото тяло ДВА пъти седмично

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 ное. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Знам, че този начин не е чак толкова популярен, но повярвайте работи и има смисъл човек да експериментира. Ако дълго време сте в застой то няма какво да губите! Така или иначе нямате резултат, така че най-много да се изненадате приятно от прогреса, който ще ви даде този тип трениране.

Всичко останало, като храна, почивка и отношение си остава същото. Даже нещо повече, ентусиазмът и фокуса ще са на доста по-високо ниво. Друго си е да нямаш търпение да дойде следващата тренировка!

Тренировка А: Понеделник

  1. Бенч-преси - 4х12,10,8,6
  2. Клек с щанга - 4х15,12,10,8
  3. Набиране - 3 х макс
  4. Вертолет - 3х12,10,8
  5. Сгъване с щанга - 3х12,10,8

Тренировка Б: Четвъртък

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Мъртва тяга - 4х10,8,6,4
  3. Кофички - 3 х макс
  4. Гребане с дъмбел - 3х12,10,8
  5. Повдигане за праци на машина - 3х15,12,10

Цялата програма се крепи на 4-те най-големи и силови упражнения като Бенч-преси, Клек, Военни преси и Мъртва тяга. Към тях добавяме още няколко базови упражнения и ето имаме тренировка, която покрива цялото тяло два пъти седмично по различен начин.

Целия фокус пада върху първите две упражнения от всяка тренировка. Те са водещите и трябва да вложим всико в тях. Станем ли по-силни в тази базова четворка, няма как да не отбележим прогрес!

Успеете ли в тази задача, ще останете доволни!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. ZDR predi nqkolko dena vi pisah dali mojete da napravite nqkoq statiq i za hora sas zdravoslovni problemi otnosno trenirovkata za cqlo tqlo predvit zdravoslovni problemi imam predvid problemi s krasta i nqkoi bazovi uprajneniq sa neposilni da se izpalnqvat klek voeni presi i tqga ako imate nqkva programa za takiva hora pomognete da se izgradi

    1. Здравей teodor, при здравословни проблеми най-добре първо да се консултираш с лекар, но спортен или такъв който тренира. Добре е да се изключат тези упражнения и да се заменят с подобни на машини. Има доста добри машини за крака, рамена и гръб. Също така трябва да се заздравят коремните мускули и тези на кръста. Кръста може да се тренира с хиперекстензии без тежест, а корема с 1-2 упражнения. Ще помислим и за конкретна статия, но темата е деликатна и не при всеки е едно и също.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар