тренирай

Тренирай цялото тяло ДВА пъти седмично

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 ное. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Знам, че този начин не е чак толкова популярен, но повярвайте работи и има смисъл човек да експериментира. Ако дълго време сте в застой то няма какво да губите! Така или иначе нямате резултат, така че най-много да се изненадате приятно от прогреса, който ще ви даде този тип трениране.

Всичко останало, като храна, почивка и отношение си остава същото. Даже нещо повече, ентусиазмът и фокуса ще са на доста по-високо ниво. Друго си е да нямаш търпение да дойде следващата тренировка!

Тренировка А: Понеделник

  1. Бенч-преси - 4х12,10,8,6
  2. Клек с щанга - 4х15,12,10,8
  3. Набиране - 3 х макс
  4. Вертолет - 3х12,10,8
  5. Сгъване с щанга - 3х12,10,8

Тренировка Б: Четвъртък

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Мъртва тяга - 4х10,8,6,4
  3. Кофички - 3 х макс
  4. Гребане с дъмбел - 3х12,10,8
  5. Повдигане за праци на машина - 3х15,12,10

Цялата програма се крепи на 4-те най-големи и силови упражнения като Бенч-преси, Клек, Военни преси и Мъртва тяга. Към тях добавяме още няколко базови упражнения и ето имаме тренировка, която покрива цялото тяло два пъти седмично по различен начин.

Целия фокус пада върху първите две упражнения от всяка тренировка. Те са водещите и трябва да вложим всико в тях. Станем ли по-силни в тази базова четворка, няма как да не отбележим прогрес!

Успеете ли в тази задача, ще останете доволни!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

2 коментара

  1. ZDR predi nqkolko dena vi pisah dali mojete da napravite nqkoq statiq i za hora sas zdravoslovni problemi otnosno trenirovkata za cqlo tqlo predvit zdravoslovni problemi imam predvid problemi s krasta i nqkoi bazovi uprajneniq sa neposilni da se izpalnqvat klek voeni presi i tqga ako imate nqkva programa za takiva hora pomognete da se izgradi

    1. Здравей teodor, при здравословни проблеми най-добре първо да се консултираш с лекар, но спортен или такъв който тренира. Добре е да се изключат тези упражнения и да се заменят с подобни на машини. Има доста добри машини за крака, рамена и гръб. Също така трябва да се заздравят коремните мускули и тези на кръста. Кръста може да се тренира с хиперекстензии без тежест, а корема с 1-2 упражнения. Ще помислим и за конкретна статия, но темата е деликатна и не при всеки е едно и също.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още