Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сила и Мускулна маса от Рег Парк

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 17 ное. 19 от Александър Георгиев

Рег Парк е сред бодибилдинг легендите на 50-те, 60-те и началото на 70-те години на миналия век. Една истинска звезда и първия кумир на великият Арнолд Шварценегер. Днес ще видим един 9 месечен курс за покачване на мускулна маса и сила, която Парк препоръчва!

Сила и Мускулна маса - Първа част!

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Клек - 5х5
  3. Бенч - преси - 5х5
  4. Мъртва тяга - 5х5

Тренира се 3 пъти седмично в непоследователни, или иначе казано през ден-два. Целия курс трае 12 седмици! След седмица пълна почивка минаваме към курс №2!

Сила и Мускулна маса - Втора част!

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Военни преси - 5х5
  3. Преден клек - 5х5
  4. Напъди - 3х10
  5. Клек - 5х5
  6. Бенч-преси - 5х5
  7. Набиране широко пред гърди с тежест - 5х3
  8. Мъртва тяга - 5х3
  9. Повдигане за прасци с щанга на раменете - 5х15

Отново се тренира 3 пъти седмично през ден-два и целия цикъл е 12 седмици. След седмица пълна почивка минаваме на №3!

Сила и Мускулна маса - Трета част!

  1. Хиперекстензии - 4х10
  2. Обръщане на щанга пред гърди - 5х3
  3. Преден клек - 5х5
  4. Напъди - 3х10
  5. Клек - 5х5
  6. Военни преси - 5х5
  7. Набиране широко пред гърди с тежест - 5х3
  8. Мъртва тяга - 5х3
  9. Раменна преса с една ръка и дъмбел - 5х5
  10. Повдигане за прасци с щанга на раменете - 5х15

Три тренировки в седмицата, през ден или два. Третата част също трае 12 седмици.

Това никак не е лек курс, но така е било преди 50-60 години 🙂 Здрави тренировки, яко месо и мляко, и спане по 10 часа!

Рег Парк

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

  1. Силова тренировка от Рег Парк /1968г./
    „След тренировки от около 6 месеца до година - препоръчвам силова тренировка, като тази:
    Хиперекстензии - 5 x 10 повторения.
    Клек - 5 x 5
    Bдигане от лег - 5 x 5
    Повдигане на дъмбели от наклон - 5 x 5
    Гребане от наклон - 5 x 5
    Повдигане зад врат - 5 x 5
    Cгъване - 5 x 5
    Първите две серии от всяко упражнение с прогресивно натоварване ще бъдат загряващи, последните три серии са тежките. За пример, ако клякаш с 90 кг. за 5 повторения, започни със 70кг.по 5, 80кг. по 5 повторения, накрая направи 90кг.за 3x5.”

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар