тренирай

Сила и Мускулна маса от Рег Парк

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 17 ное. 19 от Александър Георгиев

Рег Парк е сред бодибилдинг легендите на 50-те, 60-те и началото на 70-те години на миналия век. Една истинска звезда и първия кумир на великият Арнолд Шварценегер. Днес ще видим един 9 месечен курс за покачване на мускулна маса и сила, която Парк препоръчва!

Сила и Мускулна маса - Първа част!

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Клек - 5х5
  3. Бенч - преси - 5х5
  4. Мъртва тяга - 5х5

Тренира се 3 пъти седмично в непоследователни, или иначе казано през ден-два. Целия курс трае 12 седмици! След седмица пълна почивка минаваме към курс №2!

Сила и Мускулна маса - Втора част!

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Военни преси - 5х5
  3. Преден клек - 5х5
  4. Напъди - 3х10
  5. Клек - 5х5
  6. Бенч-преси - 5х5
  7. Набиране широко пред гърди с тежест - 5х3
  8. Мъртва тяга - 5х3
  9. Повдигане за прасци с щанга на раменете - 5х15

Отново се тренира 3 пъти седмично през ден-два и целия цикъл е 12 седмици. След седмица пълна почивка минаваме на №3!

Сила и Мускулна маса - Трета част!

  1. Хиперекстензии - 4х10
  2. Обръщане на щанга пред гърди - 5х3
  3. Преден клек - 5х5
  4. Напъди - 3х10
  5. Клек - 5х5
  6. Военни преси - 5х5
  7. Набиране широко пред гърди с тежест - 5х3
  8. Мъртва тяга - 5х3
  9. Раменна преса с една ръка и дъмбел - 5х5
  10. Повдигане за прасци с щанга на раменете - 5х15

Три тренировки в седмицата, през ден или два. Третата част също трае 12 седмици.

Това никак не е лек курс, но така е било преди 50-60 години 🙂 Здрави тренировки, яко месо и мляко, и спане по 10 часа!

Рег Парк

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

1 коментара

  1. Силова тренировка от Рег Парк /1968г./
    „След тренировки от около 6 месеца до година - препоръчвам силова тренировка, като тази:
    Хиперекстензии - 5 x 10 повторения.
    Клек - 5 x 5
    Bдигане от лег - 5 x 5
    Повдигане на дъмбели от наклон - 5 x 5
    Гребане от наклон - 5 x 5
    Повдигане зад врат - 5 x 5
    Cгъване - 5 x 5
    Първите две серии от всяко упражнение с прогресивно натоварване ще бъдат загряващи, последните три серии са тежките. За пример, ако клякаш с 90 кг. за 5 повторения, започни със 70кг.по 5, 80кг. по 5 повторения, накрая направи 90кг.за 3x5.”

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс