Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ПЕТ правила за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ное. 19 от Александър Георгиев

Правило №1: Не копирай бодибилдинг звездите!

Момчета няма смисъл! Тези от списанията са извънземни, с уникална генетика, уникален организъм и поносимост към медикаменти! Дори и да са започнали като слаби момчета бързо са надминали тези около тях. Дориан Йетс например започва да тренира на 21 години, след една година печели първото си състезание, след още три става шампион на Англия, а след 9 Мистър Олимпия! Хм, познавам много, които тренират от 10-15 и дори 20 години, но не съм ги чул да печелят нещо.

Правило №2: Не тренирай често!

Претренирането е най-големият враг на обикновеният трениращ. А, ще претренираш ако караш по някой "звезден" сплит. Ако сте обикновен трениращ и правите мускули в свободното си време, то тренировъчните дни трябва да не са повече от почивните. Или иначе казано, 2 до 3 тренировки седмично с 1 до 2 дни почивка след всяка тренировка.

Правило №3: Не тренирай много!

Хм, трудна работа 😉 Знам как тренировката увлича, включваме и това, и това, а после това и накрая това за всеки случай. Но защо? Ако се замисли, човек и разгледа анатомията ще разбере, че не са нужни, чак толкова упражнения. Напротив, тези които изграждат мускули не са никак много. От 100 години на сам никой не е казал, че Клека, Тягата, Повдигането от лег, Военните преси, Набирането, Кофичките и Гребането с щанга не работят. Тогава?! Вземете тези упражнения, прибавете няколко допълнителни като сгъване с щанга, повдигане за прасци и коремни преси, разделете ги на две групи, редувайте ги през 1-2 дни и вече имате работеща програма.

Правило №4: Не преднебрегвай храната!  

Дори и да сте със супер ефективна програма, няма да мръднете и милиметър, ако не сте в калориен излишък. Намерете калориите с които поддържате теглото, след това ги увеличете с 500. Нека протеина на бъде 2 гр на килограм телесно тегло, а въглехидратите 4 гр, останалите калории ги запълнете с мазнини. Разделете си цялата храна на 4-5 приема и я изяще цялата! И, така всеки ден! 🙂

Правило №5: Завийте се през глава и спете!

Сериозно, спете много - поне 8 часа всяка нощ. По време на сън тялото се възстановява, хормона на разстежа е повишен и мускулите  растат. Когато бяхте бебета по колко часа спяхте? Ще ви кажа, поне 16! А, помните ли как наддавахте 🙂

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още