четвъртък , 14 ноември 2019
Начало » Само за Хардгейнери » ПЕТ правила за Хардгейнъри
ПЕТ правила за Хардгейнъри

ПЕТ правила за Хардгейнъри

Правило №1: Не копирай бодибилдинг звездите!

Момчета няма смисъл! Тези от списанията са извънземни, с уникална генетика, уникален организъм и поносимост към медикаменти! Дори и да са започнали като слаби момчета бързо са надминали тези около тях. Дориан Йетс например започва да тренира на 21 години, след една година печели първото си състезание, след още три става шампион на Англия, а след 9 Мистър Олимпия! Хм, познавам много, които тренират от 10-15 и дори 20 години, но не съм ги чул да печелят нещо.

Правило №2: Не тренирай често!

Претренирането е най-големият враг на обикновеният трениращ. А, ще претренираш ако караш по някой „звезден“ сплит. Ако сте обикновен трениращ и правите мускули в свободното си време, то тренировъчните дни трябва да не са повече от почивните. Или иначе казано, 2 до 3 тренировки седмично с 1 до 2 дни почивка след всяка тренировка.

Правило №3: Не тренирай много!

Хм, трудна работа 😉 Знам как тренировката увлича, включваме и това, и това, а после това и накрая това за всеки случай. Но защо? Ако се замисли, човек и разгледа анатомията ще разбере, че не са нужни, чак толкова упражнения. Напротив, тези които изграждат мускули не са никак много. От 100 години на сам никой не е казал, че Клека, Тягата, Повдигането от лег, Военните преси, Набирането, Кофичките и Гребането с щанга не работят. Тогава?! Вземете тези упражнения, прибавете няколко допълнителни като сгъване с щанга, повдигане за прасци и коремни преси, разделете ги на две групи, редувайте ги през 1-2 дни и вече имате работеща програма.

Правило №4: Не преднебрегвай храната!  

Дори и да сте със супер ефективна програма, няма да мръднете и милиметър, ако не сте в калориен излишък. Намерете калориите с които поддържате теглото, след това ги увеличете с 500. Нека протеина на бъде 2 гр на килограм телесно тегло, а въглехидратите 4 гр, останалите калории ги запълнете с мазнини. Разделете си цялата храна на 4-5 приема и я изяще цялата! И, така всеки ден! 🙂

Правило №5: Завийте се през глава и спете!

Сериозно, спете много – поне 8 часа всяка нощ. По време на сън тялото се възстановява, хормона на разстежа е повишен и мускулите  растат. Когато бяхте бебета по колко часа спяхте? Ще ви кажа, поне 16! А, помните ли как наддавахте 🙂

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*