Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Чък Сайпс - Мистър Вселена 1960 година

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 30 ное. 19 от Александър Георгиев

Чък Сайпс е сред звездите на бодибилдинга в края на 50-те и началото на 60-те години на миналия век. Роден през далечната 1932 година в Стърлинг щата Илинойс, е сред най-масивните и може би най-силния културист по това време!

Звездата на Чък Сайпс изгрява през 1958 година когато става Мистър Северна Калифорния. През следващата година вече е Мистър Америка, а през 1960 година стъпва на върха, като Мистър Вселена, най-голямото бодибилдинг състезание по това време. Чък Сайпс има успешна бодибилдинг кариера цели 15 години и се оттегля от сцената на 41 годишна възраст!

Нека сега да видим и една от любимите тренировки на Сайпс. Тренира се четири дни в седмицата като мускулите са разделени на две групи.

Понеделник - Четвъртък:

  1. Набиране зад врат - 4х8
  2. Раменни преси зад врат - 3х8
  3. Повдигане на шанга пред гърди с прави ръце - 2х10 / едната серия се прави с раменен хват, а другата с широк хват/
  4. Бенч-преси - 4х12
  5. Флайс - 3х8
  6. Пуловър с щанга и прави ръце - 3х20
  7. Придърпване на горен скрипец пред гърди - 3х12
  8. Скотово сгъване с щанга - 3х12 в суперсерия с:
  9. Сгъване с тежка щанга и чийтинг - 3х4

Вторник - Петък:

  1. Повдигане на един крак за прасци с дъмбел - 2х60 / правят се 30 пълни повторения и 30 частични/
  2. Клек - 4х12 / редуват се с преден през тренировка/
  3. Френско разгъване от лег - 4х8 в суперсерия с:
  4. Разгъване на скрипец - 4х20
  5. Сгъване на китките за предмишници - 3х20

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар