тренирай

Тренировката за Рамена на Портър Котрел

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 окт. 19 от Александър Георгиев

Портър Котрел е Американска бодибилдинг звезда от края на 80-те и началото на 90-те години на 20-ти век. През 1974 година, едва 12 годишен Котрел започва да тренира с тежести. По това време тежи само 50 кг! В последствие успява да изгради една впечатляваща фигура и при ръст 167,5 см излиза на сцената 92-93 кг.

През 1988 година печели Младежкият Национален Шампионат на САЩ. Три години по-късно през 1991 година вече е Национален Шампион и печели профеисоналната си карта. След две години през 1993 печели Ноща на Шампионите и се нарежда сред бодибилдинг елита. Интересна подробност е, че Портър Котрел работи като пожарникар през цялата си бодибилдинг кариера.

Тренировката за Рамена на Портър Котрел:

  1. Раменни преси с дълбели: 2-3 загряващи серии + 3х8-20
  2. Разтваряне с дъмбели: 1-2 загряващи серии + 3-4х8-20
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон: 1-2 загряващи серии +4-5х8-20
  4. Повдигане с дъмбели за трапец: 1-2 загряващи серии + 3-4х8-20

Портър Котрел

 

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.