четвъртък , 14 ноември 2019
Начало » Звезди на 80-те и 90-те » Тренировката за Рамена на Портър Котрел
Тренировката за Рамена на Портър Котрел

Тренировката за Рамена на Портър Котрел

Портър Котрел е Американска бодибилдинг звезда от края на 80-те и началото на 90-те години на 20-ти век. През 1974 година, едва 12 годишен Котрел започва да тренира с тежести. По това време тежи само 50 кг! В последствие успява да изгради една впечатляваща фигура и при ръст 167,5 см излиза на сцената 92-93 кг.

През 1988 година печели Младежкият Национален Шампионат на САЩ. Три години по-късно през 1991 година вече е Национален Шампион и печели профеисоналната си карта. След две години през 1993 печели Ноща на Шампионите и се нарежда сред бодибилдинг елита. Интересна подробност е, че Портър Котрел работи като пожарникар през цялата си бодибилдинг кариера.

Тренировката за Рамена на Портър Котрел:

  1. Раменни преси с дълбели: 2-3 загряващи серии + 3х8-20
  2. Разтваряне с дъмбели: 1-2 загряващи серии + 3-4х8-20
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон: 1-2 загряващи серии +4-5х8-20
  4. Повдигане с дъмбели за трапец: 1-2 загряващи серии + 3-4х8-20

Портър Котрел

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*