четвъртък , 14 ноември 2019
Начало » Тренировки » Тренировката за ГЪРДИ на Хади Чопан
Тренировката за ГЪРДИ на Хади Чопан

Тренировката за ГЪРДИ на Хади Чопан

Хади Чопан е Ирански професионален културист. Роден на 26 септември 1987 година. На ръст от 169 см изгражда една невероятно развита и плътна мускулатора, с която влиза с гръм и трясък в професионалния бодибилдинг през 2016 година печелейки Диамантената купа в Дубай.

От тогава върви нагоре и е фаворит във всяко едно състезание в което участва. Не случайно на Мистър Олимпия 2019 става 3-ти и коронясан като Шампион на публиката!

Днес ще видим типичната тренировка за гърди на „Персийският Вълк“! Хади Чопан тренира два пъти седмично гърдите си, като в първата тренировка набляга на силата, а във втората на хипертрофията. При силовата му тренировка почивката между сериите е 3 до 5 минути, а във тази за хипертрофия минута, минута и половина.

ПОНЕДЕЛНИК: Сила

  1. Повдигане от полу-лег с щанга – 5х5
  2. Повдигане от лег на Смит машина – 5х5
  3. Полу-лег с дъмбели – 3х5-8
  4. Кофички с тежест – 3х6-8
  5. Флайс с кабели – 3х4-6

ЧЕТВЪРТЪК: Хипертрофия

  1. Полу-лег с дъмбели – 3х10-12
  2. Повдигане от лег с щанга – 5х8-12
  3. Флайс от налкон с дъмбели – 4х10-12
  4. Кофички – 4х10-12
  5. Пуловър с дъмбели – 4х10-12
  6. Лицеви опори – 4х12 в суперсерия с:
  7. Кросовър – 4х12
  8. Флайс от лег – 5х10-12 ( послендата серия е разтоварваща)

Хади Чопан

 

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Десислав

    52 серии за гърди всяка седмица…..
    Чудно ми е как ли тренира гръб тоя тип 😀

    • Да си призная, като прочетох статията и аз си зададох същия въпрос! :-))

      • Александър Георгиев

        Да не се сравняваме с извънземните, така че не го мислете 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*