тренирай

Тренировката за ГЪРДИ на Хади Чопан

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 окт. 19 от Александър Георгиев

Хади Чопан е Ирански професионален културист. Роден на 26 септември 1987 година. На ръст от 169 см изгражда една невероятно развита и плътна мускулатора, с която влиза с гръм и трясък в професионалния бодибилдинг през 2016 година печелейки Диамантената купа в Дубай.

От тогава върви нагоре и е фаворит във всяко едно състезание в което участва. Не случайно на Мистър Олимпия 2019 става 3-ти и коронясан като Шампион на публиката!

Днес ще видим типичната тренировка за гърди на "Персийският Вълк"! Хади Чопан тренира два пъти седмично гърдите си, като в първата тренировка набляга на силата, а във втората на хипертрофията. При силовата му тренировка почивката между сериите е 3 до 5 минути, а във тази за хипертрофия минута, минута и половина.

ПОНЕДЕЛНИК: Сила

  1. Повдигане от полу-лег с щанга - 5х5
  2. Повдигане от лег на Смит машина - 5х5
  3. Полу-лег с дъмбели - 3х5-8
  4. Кофички с тежест - 3х6-8
  5. Флайс с кабели - 3х4-6

ЧЕТВЪРТЪК: Хипертрофия

  1. Полу-лег с дъмбели - 3х10-12
  2. Повдигане от лег с щанга - 5х8-12
  3. Флайс от налкон с дъмбели - 4х10-12
  4. Кофички - 4х10-12
  5. Пуловър с дъмбели - 4х10-12
  6. Лицеви опори - 4х12 в суперсерия с:
  7. Кросовър - 4х12
  8. Флайс от лег - 5х10-12 ( послендата серия е разтоварваща)

Хади Чопан

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

3 коментара

  1. 52 серии за гърди всяка седмица.....
    Чудно ми е как ли тренира гръб тоя тип 😀

    1. Да си призная, като прочетох статията и аз си зададох същия въпрос! :-))

      1. Да не се сравняваме с извънземните, така че не го мислете 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още