Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за ГЪРДИ на Хади Чопан

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 окт. 19 от Александър Георгиев

Хади Чопан е Ирански професионален културист. Роден на 26 септември 1987 година. На ръст от 169 см изгражда една невероятно развита и плътна мускулатора, с която влиза с гръм и трясък в професионалния бодибилдинг през 2016 година печелейки Диамантената купа в Дубай.

От тогава върви нагоре и е фаворит във всяко едно състезание в което участва. Не случайно на Мистър Олимпия 2019 става 3-ти и коронясан като Шампион на публиката!

Днес ще видим типичната тренировка за гърди на "Персийският Вълк"! Хади Чопан тренира два пъти седмично гърдите си, като в първата тренировка набляга на силата, а във втората на хипертрофията. При силовата му тренировка почивката между сериите е 3 до 5 минути, а във тази за хипертрофия минута, минута и половина.

ПОНЕДЕЛНИК: Сила

  1. Повдигане от полу-лег с щанга - 5х5
  2. Повдигане от лег на Смит машина - 5х5
  3. Полу-лег с дъмбели - 3х5-8
  4. Кофички с тежест - 3х6-8
  5. Флайс с кабели - 3х4-6

ЧЕТВЪРТЪК: Хипертрофия

  1. Полу-лег с дъмбели - 3х10-12
  2. Повдигане от лег с щанга - 5х8-12
  3. Флайс от налкон с дъмбели - 4х10-12
  4. Кофички - 4х10-12
  5. Пуловър с дъмбели - 4х10-12
  6. Лицеви опори - 4х12 в суперсерия с:
  7. Кросовър - 4х12
  8. Флайс от лег - 5х10-12 ( послендата серия е разтоварваща)

Хади Чопан

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

3 коментара

  1. 52 серии за гърди всяка седмица.....
    Чудно ми е как ли тренира гръб тоя тип 😀

    1. Да си призная, като прочетох статията и аз си зададох същия въпрос! :-))

      1. Да не се сравняваме с извънземните, така че не го мислете 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар