Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пет съвета за изграждане на Мускули от Арнолд Шварценегер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 окт. 19 от Александър Георгиев

Колкото и години да минават, колкото и нови шампиони излизат, един винаги остава на върха! Арнолд Шварценегер е вдъхновил поколения билдери и обикновени хора да изградят тялото си. А и винаги когато Арнолд говори е добре да слушаме!

Съвет №1: Снимайте се

Започвайте и завършвайте всяка нова програма като се снимате. Правете си снимки отпред, отзад и от страни. Само така ще имате реална представа какво сте постигнали през този период. Сравнявайте снимките и правете промените спрямо тях.

Съвет №2: Тренирайте базово

Докато не качите поне 15 кг мускулна маса, не се отклонявайте от базовите упражнения. Клек, тяга, лег, военни преси и още няколко са упражненията, които трябва да правите. Има време за концентрирано сгъване или кик бек.

Съвет №3: Вкарайте кръвта в мускула

Напомпването е нещо, което трябва да търсите. Правете стрикно упражненията и се старайте да напълните тренирания мускул с кръв. Кръвта е тази която ще донесе протеина до мускулите!

Съвет №4: Не правете единични повторения

Бодибилдинга не е вдигане на тежки щанги за по 1-2 повторения. Бодибилдинга е серии с по 8-12 повторения. Това не са леки повторения, това трябва да бъдат най-тежките повторения които сте правили.

Съвет №5: Почивайте

Вземете си ден или два пълна почивка, не тренирайте, не мислете за тренировки, просто почивайте. Откъснете се от всичко свързано с бодибилдинга и разтоварете съзнанието си. След тази почивка вие ще сте заредени за нова порция желязо.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар