Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Масивни Рамена от Дон Хауърд

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 окт. 19 от Александър Георгиев

Дон Хауърд е известен със своя широк раменен пояс и много тясна талия. Този „V“ образен вид, заедно с почти 50 сантиметровите ръце, му печелят редица състезания.

Нека да видим една негова програма, която е използвал когато специализира за рамена. Тренировката е насочена към изграждането на ширина и плътност в раменния пояс.

Понеделник-Сряда-Петък: Рамена и Гръб

  1. Раменни преси с щанга зад врат - 8х6
  2. Раменна преса с една ръка и дъмбел - 4х8 в суперсерия с разтваряне от наклон със същата ръка - 4х8
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 5х15
  4. Набиране с широк хват - 10х10
  5. Гребане с щанга - 5х10

Вторник-Четвъртък-Събота: Крака, Гърди и Ръце

  1. Преден клек - 6х12
  2. Повдигане на прасци прав на машина - 6х20
  3. Повдигане от полу-лег с щанга - 6х10
  4. Френско разгъване от лег - 6х8
  5. Сгъване с дъмбели от наклон - 6х8
  6. Повдигане краката от лег - 3х50

Хауърд е един от най-добрите билдери през 60-те години на миналия век. Дори един от основните конкуренти на първия Мистър Олимпия - Лари Скот! Дон Хауърд успява да се възползва максимално от своята добра генетика и изгражда едно от най-запомнящите се тела. Не случайно през 1967 година става Мистър Америка и влиза в историята на бодибилдинга!

Дон Хауърд - Мистър Америка 1967

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар