Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРИ техники с които да преминем отвъд мускулният отказ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 сеп. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирането до мускулен отказ е сред най-добрите начини да направим тренировката си продуктивна. Въпреки това преминаването на тази граница от време на време дава нов и допълнителен тласък на мускулния растеж.

Как да стигнем отвъд отказа?

Форсирани Повторения

За тази техника ще ви трябва партньор и то опитен. Идеята е когато направите с мъка последното повторение от работната серия да получите лека помощ за още 2-3. Точно тук си личи опитния партньор. Помоща трябва да те точно толкова, колкото да ви помогне с мъка да направите допълнителните повторения, а не да ви отнема натоварването. Правете форсирани повторения само в последната работна серия и не всяка тренировка. Веднъж на 2-3 тренировки за мускулна група е ОК!

Предпочитани упражнения за форсирани серии: Бенч-преси всички видове, Раменни преси, Сгъване с щанга.

Разтоварващи серии

Идеална техника, ако тренирате сам. Разтоварващите серии са сред най-добрите техники за повишаване на интензивноста. Как се правят?

След края на работната серия без почивка намаляме тежеста с 10% и прави нова серия до отказ. Намаляме с още 10% и нова серия до отказ. Това е. От този метод боли! Много боли, особенно ако правите бавно и стриктно повторенията. И, тук не трябва да се прекалява веднъж на 2-3 тренировки е повече от достатъчно.

Предпочитани упражнения: Всички за които се използва крипец или машини с "магазин", разтваряне в страни с дъмбели, флайс, раменни преси, бенч-преси, сгъване с дъмбели, разгъване на скрипец и други.

Почивка - пауза

Тежката артилерия! Любимия метод на Майк Менцер и Данте Трудел. Как се прави? Най-добрия вариант е след края на работната серия да починем за 10-15 секунди и да направим още 3-4 повторения до отлаз, след нови 10-15 секунди почивка финални 2-3 повторения и край. Отново се прави само в последната работна серия. Тук също препоръката е веднъж на 2-3 тренировки.

Предпочитани упражнения: Бенч-преси, Раменни преси, Набиране и Кофички

Забранени упражнения за допълнителни техники: КЛЕК и МЪРТВА ТЯГА!

Каквото и да изберете - Умната! Безопастността е преди всичко!

 

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli