Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРИ техники с които да преминем отвъд мускулният отказ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 сеп. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирането до мускулен отказ е сред най-добрите начини да направим тренировката си продуктивна. Въпреки това преминаването на тази граница от време на време дава нов и допълнителен тласък на мускулния растеж.

Как да стигнем отвъд отказа?

Форсирани Повторения

За тази техника ще ви трябва партньор и то опитен. Идеята е когато направите с мъка последното повторение от работната серия да получите лека помощ за още 2-3. Точно тук си личи опитния партньор. Помоща трябва да те точно толкова, колкото да ви помогне с мъка да направите допълнителните повторения, а не да ви отнема натоварването. Правете форсирани повторения само в последната работна серия и не всяка тренировка. Веднъж на 2-3 тренировки за мускулна група е ОК!

Предпочитани упражнения за форсирани серии: Бенч-преси всички видове, Раменни преси, Сгъване с щанга.

Разтоварващи серии

Идеална техника, ако тренирате сам. Разтоварващите серии са сред най-добрите техники за повишаване на интензивноста. Как се правят?

След края на работната серия без почивка намаляме тежеста с 10% и прави нова серия до отказ. Намаляме с още 10% и нова серия до отказ. Това е. От този метод боли! Много боли, особенно ако правите бавно и стриктно повторенията. И, тук не трябва да се прекалява веднъж на 2-3 тренировки е повече от достатъчно.

Предпочитани упражнения: Всички за които се използва крипец или машини с "магазин", разтваряне в страни с дъмбели, флайс, раменни преси, бенч-преси, сгъване с дъмбели, разгъване на скрипец и други.

Почивка - пауза

Тежката артилерия! Любимия метод на Майк Менцер и Данте Трудел. Как се прави? Най-добрия вариант е след края на работната серия да починем за 10-15 секунди и да направим още 3-4 повторения до отлаз, след нови 10-15 секунди почивка финални 2-3 повторения и край. Отново се прави само в последната работна серия. Тук също препоръката е веднъж на 2-3 тренировки.

Предпочитани упражнения: Бенч-преси, Раменни преси, Набиране и Кофички

Забранени упражнения за допълнителни техники: КЛЕК и МЪРТВА ТЯГА!

Каквото и да изберете - Умната! Безопастността е преди всичко!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още