Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за Хардгейнъри 2 част - от Антъни Дитайло

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 сеп. 19 от Александър Георгиев

Антъни Дитайло нашумява със своите статии в оригиналното списание IRON MAN, които пише близо 20 години / от 1968 до 1985 /. Той пропагандира тежките тренировки, които се състоят от малко на брой базови упражнения, а самите тренировки не се изпълняват често!

Относно храненето съветва приемането на малко повече мазнини от обикновено, като изтъква, че това в комбинация с тежките базови упражнения и по-големите почивки между тренировките е благоприятно за естественото повишаване на производството на тестостерон.

Понеделник:

Клек - 1 серия от 10  повторения за загряване, след това 8-10 серии по  3 повторения  използвайки максималната  възможна тежест.

Bдигане от лег - 2 серии по 10 повторения за загряване, после 3 серии по 5 повторения с най-голямата тежест, която можеш да вдигаш.

Гребане от наклон - 2 х 10 за загряване и 3 х 5 използвайки максимална тежест.

Четвъртък:

Мъртва тяга - 1 серия от 10  повторения за загряване, след това 8-10 серии по  3 повторения  използвайки максимална  възможна тежест

Bдигане от лег - 2 серии по 10 повторения за загряване, после 3 серии по 5 повторения с най-голямата тежест, която можеш да вдигаш.

Гребане от наклон - 2 х 10 за загряване и 3 х 5 използвайки максимална тежест.

Tози тип програма ще ви даде възможност да се концентрирате в едно упражнение на тренировката за сила, а  другите две за прибавяне на мускулна маса. Трябва да сте сигурни обаче, че ядете достатъчно протеинови храни и поемате предостатъчно калории, за да нараствате!

 

превод: Явор Попов
източник: ditillo2.blogspot.com

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още