Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 сеп. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Идва края на лятото, плажовете са зад гърба ни и в главата ни почва да се върти мисълта за качване на килограми. Обикновено трениращите се стремим да повишим мускулната си маса в периода септември-март, а след това работим да покажем пресата 🙂

Нека сега да видим и днешното предложение в стил Хардгейнер!

Тренировка А: / Понеделник/

  1. Клек - 5х12,10,8,6,6
  2. Бенч-преси - 4х10,8,6,6
  3. Гребане с щанга - 4х10,8,6,6
  4. Военни преси - 4х10,8,6,6
  5. Сгъване с щанга - 3х10,8,8

Тренировка Б: /Четвъртък/

  1. Мъртва тяга с Трап-бар - 5х12,10,8,6,6
  2. Полу-лег с щанга - 4х10,8,6,6
  3. Набиране - 4х макс
  4. Вертолет - 4х10,8,6,6
  5. Повдигане за прасци - 3х15-20

Тренира се само 2 пъти седмично. И, повярвайте не е малко! Всяка тренировка започва с едно тежко и ангажиращо цялото тяло упражнение. Изпълнявайки правилно и точна форма клека и мъртвата тяга са двете най-добри упражнения що се отнася до качване на сила и мускулна маса по цялото тяло.

След тях имаме още няколко упражнения, които покриват всички основни мускулни групи. Тренирайки само два пъти седмично с група базови упражнения в тренировка, вие ще дадете стимула за растеж, а почивката и доброто хранене ще се погрижи за останалото!

Отделете няколко месеца за този тип тренировка, спете достатъчно, хранете се с адекватно количество протеин и калории, и ще останете впечатлени! Определено си струва да се опита, особено ако скоро не сте се радвали на прогрес!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още